"Zorunda mıydık?"
"Evet zorundaydık.Çok konuşma da in."
Aras indiğinde Pars gelip kapımı açmıştı.Ben ona bakarken o bana eğildi.Yanında da Max vardı.
"Davetiye mi verelim kırmızı halı mı serelim?"
"Kırmızı halı fena olmaz." dediğimde Pars gülüp elini uzattı.Kolunu tutup arabadan indiğimde Max hemen koluma girdi.
"Höst!"
"Ne olacağı belli olmaz seni çıkarmak için Asaf amcadan izni nasıl aldık bir ben bir de pars biliyo." dediğinde güldüm.Bugün odadaki kız yanımıza geldiğinde bakışlarım ona döndü.
"Keremdi değil mi?"
"Hıı Kerem." dediğimde Max'i itip koluma girdi.
"Aa şuna bak ya sevgilimle arama giriyor." dediğinde Max,kız ona döndü.
"Seni gebertirim ha." dediğinde Max ağzına fermuar çekti ve kızla birlikte içeri girdik.Gözüme ilk Kenan abim çarptığında gözlerimi kıstım.Yanında Cemre ve iki bebek vardı.İkisinin de bakışları bana çevrildiğinde yanlarına gittim.
"Biliyordum." deyip abime baktığımda güldü.
"Biliyorum."
Çocuklara baktığımda abim de onlara baktı.İkisi de abim gibi mavi gözlüydü.
"Barut ve Gece." dediğinde Cemre gülümsedim.
"Ee siz ne zaman evleniyorsunuz?" dediğimde ikisi de birbirlerine baktı.Abimin bu bakışını biliyordum.
"Sen bir şeyler çeviriyorsun ama..."
"Sus ve yerine geç." dediğinde gülümsedim ve yerime gittim.Etrafa bakınırken kucağıma gelen bir bebekle arkamı döndüm.
"Tut bakalım yeğenini."
Ablamın sesi geldiğinde bebeği tuttum ve ona baktım.Yanıma oturdu.
"İyi misin" deyip saçlarımı karıştırdığında başımı salladım.
"İyiyim abla merak etme." dediğinde bebeğe baktım.
"Adı Atlas."
"Bu ne ya ben yokken bebek akını mı oldu?" dediğimde ablam gülmüştü.
"Eniştem nerede?" dediğimde ablamın bakışları değişip yerinde dikleşti.
"Bilmem buralardadır."
"Bir sorun mu var?" dediğimde Atlas başını göğsüme koydu.Gülümseyip hafifçe sarıldım ve ablama döndüm.
"Önemli bir şey yok.Küçük tartışmalar sadece." dediğinde başımı salladım.
"Evet beyler bayanlar genç çiftimizi nikah töreni için sahneye alalım."
Ben anlamazca bakarken Kenan ve Cemre sahneye çıkmışlardı.
"Ben anlamıştım ama neyse." dediğimde ablam hızlıca abimin yanına gitti.
"Nikah şahitleri Selin ve Eray Sakmanı alabilir miyiz?"
Ablam hızlıca oturduğunda Eray da diğer tarafa oturmuştu.Etrafa bakarken gözüm Serap ve kızlara takılınca onlara baktım.Serap da bana bakınca gülümseyip el salladım.O da salladığında sahneyi gösterdi.Gülüp başımı salladım ve abimleri izlemeye başladım.
"Nikah merasimimize hoş geldiniz.Kenan bey ve Cemre hanım.Belediyemize yaptığınız başvuru sonucunda evlenmenizde bir sorun görülmemiştir.Siz Cemre Karhan,Kenan Gençer'i evlenmeye kabul ediyor musunuz?"
Hönk?!Gençer mi?!
"Eveeet!" dediğinde Cemre alkışlamıştım.Aynı soru abime de sorulduğunda o da aynı cevabı vermişti.İmzalar atıldıktan sonra Cemre abimin ayağına bastı.
"Ah!Yavaş be!"
"Sen dur sen ben sana daha neler yapacağım."
Abim ayağını ovalarken gülüp onları izliyordum.O anda omzuma konan elle gülümsedim ve arkama döndüm.
"Berk."
"Baba?"
Babam yanıma oturduğunda gülümsedim ve ona döndüm.
"Kenan Gençer?"
"Öyle olması gerekiyordu.Eski soyadını daha fazla kullanmak istemedi ben de oğlum olarak kabul ettim.Zaten oğlumdu şimdi de resmi olarak oğlum oldu." dediğinde gülümsedim.
"Doğru söyle bir yerlerde falan başka çocuğun var mı?" dediğimde güldü ve başımı okşadı.
"Zorda kalan her çocuk benim evladımdır.Benden yardım isterler ben de kabul ederim elimden gelenin fazlasını yaparım.Ama benim sadece resmi olarak üç oğlum var." dediğinde başımı salladım.
**************************
Pastam kesilmiş,Kenan ve Cemrenin nikahı da yapılmıştı.Düğün biraz daha geçince olacaktı.
"Şt deli."
Ablamın sesi sahneden geldiğinde ona baktım.
"Sen nasıl Trabzonlusun bir horon tepmeyecek misin?" dediğinde babama baktım.
"Git hadi dillerine düşme şimdi." dediğinde direk ayağa kalktım ve ablamın yanına gittim.
"Bunun bedeli olur ama." dediğimde ablam başını olur dercesine salladı ve aşağı indi.
Parti bittiğinde içeri giren Aseli görmüştüm.Hızlıca benim yanıma geldiğinde ona baktım.
"İyi ki doğdun küçük abicim." ardından Kenana döndü.
"Hayırlı olsun Kenan abiciğim."
Bakışlarımı fark edince kulağıma eğildi.
"Kaan seninle görüşmek istiyor."
Dediği isimle ona şaşkınca ve sinirle baktığımda güldü.
"Kaan geri döndü küçük abiciğim.Bundan sonra size kolay gelsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantasyBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...