Yusuf
Şeyma ona şaşkınca bakarken gülümsedi ve bana baktı.
"Yeni ortağın Kenan Arıcı.Tanıştırayım."
"Ben sizinle olacak sanıyordum?"
"Artık yaşım malum.Şirketleri oğullarıma bırakmaya karar verdim.
"Nasıl yani?" dediğinde Şeyma,gülümsedi.
"Kenan manevi oğlum.Ben yetiştirdim onu.Geldiğinde ben buldum."
Kenan İstanbulu bilmediği için hem tehlikelerden hem de bilmediği bir şehirde korunmak için sur gibi bir yerde kalıyordu.Montunu iyice kendine çekti ve kollarını birbirine sürttü.Tam gözlerini kapatacağı sırada bir ses duydu.
"Orada üşürsün."
Baktığında otuzlu yaşlarda bir adamla karşılaştı.Adam yanına gelip Kenan'a baktı.
"Evden kaçmışsın ve yanında hiç para yok.Hatta başka şehirden geldin değil mi?" dediğinde Kenan başını salladı.
"Kaç yaşındasın?"
"On beş." dediğinde adam kafasını salladı ve ayağa kalktı.
"Benim de bir oğlum var adı Aras.Bende Ares.Sen?"
"Kenan.Kenan Arıcı."
Yusuf dikkatlice hikayeyi dinleyip Kenan'a baktı.O da Yusuf'a bakıyordu.
"Ha bir de..." deyip cebinden Kenan'ın çocukluk resmini çıkarttı ve Yusufa gösterdi.
"Bak bakalım tanıyacak mısın?" dediğinde Yusuf dikkatlice resme baktı.
"Tanıyamadım kim bu?"
"İstanbula ilk gelişini hatırla.Birine yardım etmiştin." dediğinde Kenan Ares'e baktı.Ares anlatınca hatırlamıştım.
"Ben Kenan."
"Yusuf.Bir ara karşılaşırsak geri ödersin."
Kenan'a baktım.
"O sendin." dediğimde Kenan başını salladı.
"Paranı da geri vereceğim." dediğinde Kenan gülümsedim.
"Faiziyle isterim." dediğimde o da gülümsedi.
"Sıkıntı yok." dediğinde Ares konuştu.
"Buraya geliş amacım hem oğlumu bulmak hem de sizi kurtarmak."
"Bir tane oğlunuz yok muydu?" dediğimde derin nefes aldı.
"Hayır iki tane ve onu arıyorum.Öğrendiğime göre aranızdan biriymiş.İsmi Berk." dediğinde düşündüm.Bizde Berk isimli biri yoktu.
"Öyle biri yok bizden."
"İsmi farklı.Bana yardım etmeniz lazım ve onu hiç görmedim." dediğinde başımı salladım.
"Ben etraftaki herkes için sizinle test yaptırırım bir şekilde merak etmeyin." dediğimde başını salladı.
"Geliş amacın ne?" dediğinde Şeyma,ona baktı.
"X grubu." dediğinde Şeyma gerilmişti.
"O ne?" dediğimde bana baktı.
"Bir aralar Sebastian için çalışan bir gruptu ama dağıldı.Sebastian bu grubu tekrar kurmak istiyor ve yardım edeceğiz." dediğinde Kenan ona baktı.
"Ama bu felaket olur."
"Merak etme benim de planım var.Onu içten bitireceğiz.Güvendiği dağlara kar yağacak." deyip gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantasyBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...