Aras
Babamın çağırmasıyla attığı konuma gittim.Gittiğimde kapısında koruma olan,kocaman beyaz bir şirket görmüştüm.Korumalardan biri yanıma gelip kapımı açtı.
"Buyrun Aras bey sizi bekliyorlar." dediğinde arabadan inip anahtarı verdim ve içeri girdim.
"Aras."
Tanıdık bir ses geldiğinde o tarafa döndüm ve ablamı gördüm.Yanına gittiğimde direk koluma girdi ve alt kata indi.
"Burası ne böyle?Ayrıca neden buraya geldik?" dediğimde bana baktı ve en köşedeki kapıyı açtı.Kapının içinde bir kapı daha vardı.Ablam odadaki şifre ekranına gitti ve parmağını okutup yüzünü gösterdi.
"Şeyma Öncü.Güvelik seviyesi 11." dediğinde kapı yana kayarak açılmıştı.Sonra da bana döndü.
"Gel bakalım kurtcuk." deyip koluma girdi ve beni içeri soktu.Şirketin içinde bir gizli örgüt kurmuşlardı resmen.
"Burası ne böyle ya?" dediğimde babam ve Asaf bey görüş alanıma girmişti.
"Hoşgeldin çocuk." dediğinde Asaf bey,başımı salladım ve babama baktım.
"Ne olduğunu azıcık anlamışsındır ama burayı sana açıklayayım.Burası Aslanlar ve Jaguarları birleştirecek olan yer.Birleşerek Sebastian'ın inine sızacaksınız ve onu içten yok edeceksiniz." dediğinde gülümsedim.
"Yani benim kendimi tehlikeye atmam boşaydı." dediğimde babam başını iki yana salladı.
"Aslında kırk yılın başı bir işe yaradın.Sebastian X timini tekrar canlandırmak istiyor.Bu isteği de kısa süreliğine de olsa gerçekleşecek.Diski kullanarak da onu yapacağı işler için tehdit edebiliriz." dediğinde başımı salladım.
"Yalnız bir sorunumuz var.Tüm ekibi toplamak zorundayız." dediğinde Asaf bey,babama baktım.
"Merak etmeyin geliyorlar." dediğinde ablam,ona baktım.
"Nasıl becerdin?Onlar bana küs değiller miydi?" dediğimde göz kırptı.
"Meslek sırrı kuzenciğim."
******************
"Anladınız mı çocuklar?" dediğinde babam,Tarık elini kaldırdı.
"Öğretmenim şimdi biz ne yapacağız?" dediğinde,Ali kafasına vurdu.
"Geri zekalı mısın?Adam iki saattir anlatıyor ya?" dediğinde gülümsedim.Onları kapının köşesinden izliyordum.
"Ama anlamadım ya." deyip başını uvaladı Tarık.Gözlerim Serap'a kaydığında güldüğünü görmüştüm.Ben ona bakarken Selin ile göz göze geldim.Bana kaşlarını çatarak baktığında susmasını işaret ettim.Kafasını salladığında gülümsedim.
"Ee beyler ve bayanlar ne diyorsunuz?" dediğinde Asaf bey,hepsi kafasını salladı.
"Varız." dediklerinde gülümsedim ve kapıya doğru gittim.Beni ilk gören Ali olmuştu.Beni görünce yutkundu ve diğer tarafa baktı.Hepsi bana dönünce gülümsedim.
"Herkese selam." dediğimde Yusuf abi ayağa kalktı.
"Senin ne işin var lan burada?" dediğinde ablam onu tutup oturttu.
"O da ekipte Yusuf ve o olmadan olmaz." dediğinde babam,Yusuf abi sinirle nefes aldı.
"Serapa bulaşırsa karışmam."
Kerem
"Pars.Sakın işi bok etme seni döverim." dediğimde başını salladı ve arabaya baktı.
"Şimdi bu adam senin baban mı cidden?" dediğinde derin nefes alıp kapıdan çıkan Ares Gençer'e baktım.
"O kadının dediğine göre öyle."
Peşinden Aras da geldiğinde kaşlarımı çattım.O planda yoktu.
"Gitsene lan." diye mırıldandığımda etrafa baktı.Benim olduğum yere baktığında hızlıca eğildim ve Pars'ı da eğdim.Gözlerini kısıp benim olduğum yere bir süre baktı.
"Aras.Bir şey mi oldu?" dediğinde babası,Aras ona döndü.
"Hiç.Hadi gidin siz." deyip içeri girdiğinde Aras gülümsedi ve mırıldandı.
"Hoş geldin küçük kardeşim."
Ares arabaya bindiğinde Pars'a döndüm.
"Şimdi." dediğimde duvarın arkasından çıkıp maskesini taktı ve arabaya doğru koştu.Bende kendi arabama doğru gidip çalıştırdım ve beklemeye başladım.Araba önümden geçince içine baktım ve arkadaki Max'i görüp sırıttım.
"Aferin Pars." deyip peşlerinden gittim.Biraz peşlerinden gittikten sonra Pars'ın camdan işaretiyle önlerine geçtim ve arabayı önlerine kırdım.Hızlıca çıktığımda Pars ağzını oynattı.
"Çok sert dövme." dediğinde sırıttım ve önlerine gittim.
"Gençler ne oluyor?"
"Sanane lan." dediğinde Pars,tek kaşımı kaldırdım.
"Sen benimle böyle konuştuğuna göre yürek yemiş olman lazım."
"Kimsin ki sen?" dediğinde Sarp ona doğru eğildim.
"Kerem Arıcı ya da..." dediğimde gözlerim babama kaydı.
"Kerem Berk Gençer." dediğimde bakışları bana dönmüştü ve şaşkındı.Max hızlıca kaçarken gülmemek için zor durdum ve Pars'a döndüm.
"Arkadaşın kaçtı.Sen ne yapmayı düşünüyorsun acaba?" dediğimde yutkundu.Kapıyı açıp dışarı attığımda yere atıp üstüne çıktım.
"Oha yavaş lan." diye fısıldadığında sertçe vurmaya başladım.
"Kerem.Abi yavaş ya." dediğinde sırıttım.
"Bayıl lan." dediğimde gözlerini kapatıp başını yavaşça yana eğdi.Ellerimi temizleyip ayağa kalktım ve öne bindim.Babam bana şaşkınca bakarken ona doğru döndüm ve sırıttım.
"Merhaba babacığım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantasyBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...