"Bırak abimi.Ya bırak."
Genç kız her ne kadar babasını engellemeye çalışsa da kırık kolu zorluyordu ve babası sürekli onu itiyordu.Kız yere düşünce adam abisinin yanına gitti.
"Sizden neden kurtulamıyorum lan ben orospunun çocukları." deyip karnına tekme attığında,çocuk acıyla inledi ve karnını tutup diğer tarafa döndü.Adam kıza baktığında kız gerileyip duvara yaslandı ve yere çöktü.Kemerini çıkartıp kıza vuracağı sırada çocuğun sesi ile duraksadı.
"Yeter!"
Adam gülümseyip ona döndü.
"Küçük bey bana mı dikleniyor yoksa bana mı öyle geliyor?"
Çocuk zorlukla ayağa kalktı ve babasının karşısına geçti.
"Kardeşime zarar veremezsin baba bozuntusu!" dediğinde,adam kahkaha attı.
"Kim durduracakmış beni?Sen mi?"
Çocuk adama sıkı bir yumruk attı ve adam anında sendeleyip yere düştü ve başını cam sehpaya çarptı.Sehpa paramparça olurken çocuk hızlıca küçük kardeşini kucağına aldı ve kapıdan hızlıca çıktı.
Bir süre gittikten sonra bir inşaat alanı gördü ve oraya doğru ilerledi.İnşaat neredeyse bitmişti ve bir pencereden gördüğü kadarıyla içeride ateş yanıyordu.Hızlıca oraya girdi ve kardeşini indirdi.
"Abi burası neresi?"
Çocuk kızın alnından öptü.
"Ben gelene kadar buradan ayrılma tamam mı?Burada seni bulamaz."
"Sen nereye?"
"Ben geleceğim merak etme.Gelip seni kurtaracağım." deyip ayağa kalktı ve kapıya gitti.
"Abi gitme.Bırakma beni burada."
Kızın bağırmaları boşaydı çünkü çocuk çoktan gitmişti.
***********
Otogara geldiğinde çocuk ceplerini yokladı ama hiç parası yoktu.Oflayıp kollarını kendine sardı ve etrafta dolanmaya başladı.Gözüne bir çocuk ve kız çarptığında onları izlemeye başladı.Kızın her tarafı kandı ve kötü görünüyordu.
"Abi nereye gidiyoruz."
Abisi yanına oturup çantadan tenürdiyot ve pamuk çıkartıp pansuman yaptı.
"Bilmiyorum.Bulacağız bir yer."
Çocuk gözlerini onlardan ayırıp tabelada yazan yazıya baktı.
"İstanbul."
Derin nefes alıp içeri girdi ve görevliye baktı.
"Ben bilet alacaktım." dediğinde görevli başını salladı ve bileti verip ücreti söyledi.Çocuk ceplerini yokladı ve görevliye baktı.
"Şey ben..."
"Buyrun ücreti."
Çocuk sesin geldiği yere baktığında biraz önce kardeşiyle oturan çocuğu gördü.Bileti aldığında çocuğa baktı ve gittiğini gördü.
"Teşekkür ederim."
Çocuk başını salladığında kardeşinin yanına oturdu.
"Ben Kenan."
"Yusuf.Bir ara karşılaşırsak geri ödersin." deyip gülümsediğinde Kenan başını salladı ve Serap'a baktı.Daha iyi görünüyordu ve birbirlerine bakıp gülümsediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantasyBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...