9.BÖLÜM

38 11 1
                                    

Serap Öncü

Telefonumun çalmasıyla irkildim ve arayan kişiye baktım.Abimin aradığını gördüğümde gülümsedim ve açtım.

"Efendim abi."

"Serap yardım lazım acil.

"Ne oldu?" deyip kaşlarımı çattığımda derin nefes aldı.

"Evlenme teklifi edeceğim Şeymaya."

"Ayy." deyip bağırdığımda kızlar bana dönmüştü.Abimin gülme sesi geldiğinde gülümsedim.

"Hadi topla herkesi yardım lazım." dediğinde telefonu kapattı ve herkese haber vermeye koştum.

***************

Abimin dediği yere geldiğimde abim arabaya yaslanmış bizi bekliyordu.Direk gidip boynuna atladım.Gülerek bana sarıldığında gözlerim doldu.

"Evleniyorsun."

"Hıhı." deyip saçlarımı öptüğünde gülümsedim.Yolun diğer tarafına baktığımda Arasların da geldiğini gördüm.

Araslar yanımıza geldiğinde Yusuf abiye baktı.

"Ablamı üzersen elimde kalırsın abi."

"Hadi lan." dediğinde abim,gülümsedim.Arasın bakışları bana döndüğünde bakışlarımı kaçırdım ve kızların yanına gittim.

"Ee fikriniz falan var mı?" dediğinde Aras,abim gülümsedi.

"Fikrim olmasa sizi yardıma çağırmazdım." dediğinde ona baktım.

"Ee napıyoruz?"

*******

"Tarık o balonları nasıl şişirmeyi planlıyorsun kardeşim?"

Tarık Arasa bakıp dil çıkardı.

"Şimdi benim buramdan gaz çıkacak.Oradan da hoop balon-ah kafam yarıldı." diyerek yere düştü Tarık.Erkekler balonları şişirirken bizde süslemeleri hallediyorduk.Abim bana baktığında yanına gittim.

"Ya abi hala inanamıyorum." dediğimde gülümsedi ve balonun ağzını kapattı.Bana sarıldığında kucağına sindim.

"Bir gün olacaktı bu.Abin hep seninle olacak ama." dediğinde gülümsedim ve daha sıkı sarıldım.Balon patlama sesi geldiğinde sıçradım ve o tarafa baktım.Tarık,Ali ve Sarp balonların üstünde durmaya çalışmıştı ve balon patlayıp yere düşmüştü.

"Ben size demiştim." dedi Gamze elinde limonatalarla gelerek.Hepimiz aldığımızda o da yerine oturdu ve bize yardım etmeye başladı.

"Aras aşkım.Yardım edecek misin?" Buğranın dediği şeyle kahkahamı tutamamıştım ve gülmüştüm. Ve Aras'ın Buğra'ya şişirme makinesini atmasıyla kavga başladı.

*************

Tüm hazırlıkları tamamlamıştık ve Aras Şeyma ablayı almaya gitmişti.Geldiklerinde tüm ışıkları kapattık ve saklandık.

"Aras nereye geldik?"

"Abla sabret biraz."

Şeyma ablanın gözü kapalı olduğu için Aras gelmesine yardım ediyordu.Ortaya getirip önüne geçti.

"Abla on saniye bekleyip gözlerini aç tamam mı?"

Şeyma abla kafasını sallayınca Aras bizim tarafa koştu ve alması gerekenleri aldı.Şeyma abla gözlerini açtığında şarkı çalmaya başlamıştı.Etrafa baktığında anlam verememişti.Abim yavaş yavaş yanına gidip söylemeye başladığında heyecanla onları izliyordum.

" Öyle sevdim ki ben seni
Tarifi yok hiç bir dilde
Dünyanın en mutlu insanı yaptın beni
En kötü günümde bile   "

Şeyma abla arkasını döndüğünde gülümsedi.Abim belinden tutup kendine çekti ve söylemeye devam etti.Biz de yavaş yavaş çıkmaya başlamıştık.

 Seninle biz ikimiz
Mutluluğun resmiyiz
İyi ki hayatımdasın
İki kişilik bir aşıklar şehriyiz   

Müzik durdu ve abim bizi işaret etti.Şeyma abla kartlara baktı ve gözleri doldu.Kartlarda 'Benimle evlenir misin Şeyma?' yazıyordu.Abim o anda yere çöktü ve kutuyu açıp söylemeye devam etti.

Bir ömür benimle yaşlanır mısın?
Kendimi terk ederim seni yarım bırakmam
Dört yolu aşk dolu yolumsun benim
Her saat her dakika her saniye kalbimdesin
Sen gözlerimin son adresisin  

Şeyma abla ağlamaya başladığında abim bağırdı.

"Benimle evlenir misin?"

"Evet." 

Şeyma abla bağırdığında çığlık atarak alkışladım ve zıpladım.Sarıldıklarında Tarığa işaret verdim ve fişekleri başlattı.Bakışlarım Arasa kaydığında bana baktığını gördüm ve gülümsedim.O da gülümsediğinde abime baktım.Çok mutlulardı.

SÜRÜ SAVAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin