"Yeter artık.Bıktım sizden de kavganızdan da,bana olan tavırlarınızdan da bıktım.BIKTIM." deyip odasına gitti Gamze.Babası odasına girdiğinde korkuyla ona baktı.Babası kemerini çıkartırken gerilemişti.
"Bana bak.Üvey çocuksun diye sana iyi davranacağımızı mı sanıyorsun?" deyip kemeri sırtına geçirdi.
Eray,Erdinç ve Aras Cemre'nin yanına gitmişlerdi.Küçük kız hastane koridorunda ağlıyordu.
"Cemre."
"Eray abi." deyip abisine koştu küçük kız.Eray saçlarını okşarken kız hıçkırarak ağlıyordu.
"Ö öldüler.Bıraktılar beni."
"Şştt.Biz ne güne buradayız?" dediğinde Eray,Cemre başını salladı.O gün ailesini öldürenlerden intikam almaya yemin etti.
Genç kadın etrafa baktı.Kimsenin olmadığını görünce derin nefes aldı ve yetimhanenin önündeki duvarın yanına gitti.Bebeğe son kez bakıp hızlıca kapıya gitti ve kapıyı çaldı.Notu da hızlıca içine koyup bebeğin alnını ve yanağını öpüp hızlıca uzaklaştı.Yaşlı kadın kapıyı açtığında yerde duran bir bebekle karşılaştı.
"Sende kimsin bakalım?" deyip kucağına aldı.İçindeki not gözüne iliştiğinde eline aldı ve okudu.
"Ben bakamıyorum.Lütfen ona çok iyi bakın.İsmi Buğra olsun."
"Gel bakalım Şeyma seninle bir yere gideceğiz." deyip arabaya bindirdi amcası onu.
"Nereye gidiyoruz?"
"İki gün önce bir amcanın yanına gitmiştik hatırlıyor musun?Onun yanına gidiyoruz."
Küçük kız başını salladığında yolu izledi.Geldiklerini durduğunda anlamıştı.Amcası ile kapıyı çaldığında adam kapıyı açtı.
"Merhaba Şeyma.Bende seni bekliyordum." deyip içeri aldı onu Sebastian.
"Bugün senden kan almayacağım ama bir iğne yapacağım.Korkmazsın değil mi?" dediğinde Şeyma başını iki yana salladı.Sebastian gülümseyip onu enjekte odasına götürdü.
"Şişko şişko.Şişkosun işte.Gözlüklerin ve sivilcen de var iğrençsin.Kimse sana bakmayacak."
"Yeter artık susun!" diye bağırdı Serra.Gözleri dolmuştu.Kendini okulun tuvaletine kilitledi ve kulaklarını kapattı.Sesleri hala kulağındaydı.
Selin elini tutan kadının arkasına sakladığında adam sırıttı.
"Selinciğim bak bana gelmiş.Onunla gitmek istemez misin?" dediğinde,başını iki yana salladı.
"Hayır." dediğinde adam yanına gitti.
"Selin.Abin evde seni bekliyor." dediğinde Selin umutla ona bakmıştı ama yalan olduğunun farkına varamayacak kadar çok seviyordu abisini.
"Gerçekten mi?" dediğinde adam başını salladı.Selin hızlıca arabaya koştuğunda adam sırıtıp peşinden gitti.
Kenan kendine bir düzen kurup üç yıl sonra tekrar kardeşinin yanına gidiyordu.Kendine bir düzen kurmuştu ve kardeşini o adamın elinden kurtarıp yanına alacaktı.Evi önüne geldiğinde arabadan inip hediyesini aldı ve gülümsedi.Bilerek bu günü seçmişti çünkü kardeşi bugün on sekiz yaşına giriyordu.Kapıya doğru ilerlediğinde göğsünde bir sıkışma hissetti ama umursamadı.Kapıyı anahtarla açtığı sırada silah sesinin de gelmesi aynı anda olmuştu.Selin yere yığılırken Kenan şaşkınlıkla onlara bakıyordu.
Serap kaydıraktan kayarken Yusuf gülümseyerek onu izliyordu.Arkasından bir ses duydudğunda arkasına döndü.
"Kardeşini çok mu seviyorsun?"
Tanımadığı bir adam görünce kaşlarını çattı.
"Sen kimsin?" dediğinde adam yanına oturup ceketini iyice önüne çekti.
"Size yardım etmek isteyen biri.Çok mu seviyorsun?"
"Bu seni ilgilendirmez." deyip ayağa kalktığında adam ona baktı.
"Ben Sebastian.Eğer yardıma ihtiyacın olursa beni bulman yeterli."
"İstemez!" deyip Serap'ın yanına gitti.
Aras yanındaki uyuyan çocuğa ve kıza baktı.Bir adam onları buraya çağırıp ya kan alıyordu ya da iğne yapıyordu.Ofladı çünkü elleri ve ayakları bağlıydı.Adam içeri bir çocukla girdiğinde dikkati oraya çekildi.
"Mert uyanmışsın." deyip Şeyma ve Gürkan'a baktı.Sonra da Aras'a döndü.
"Size yeni arkadaş getirdim.İsmi Buğra." dediğinde Buğra gülümseyip el salladı.Aras gülümsediğinde adam Buğra'yı boş olan diğer yatağa yatırdı.Aras onları izlerken bir adam yanlarına geldi.
"Asaf.İşlemi yap." dediğinde Asaf başını salladı ve Buğra'nın yanına gidip perdeyi çekti.Aras'ın bakışları çocuktan ayrıldığında Sebastian ile göz göze geldi.Sebastian yavaşça yanına gidip fısıldadı.
"Benim için çalışmaya hazır mısın küçük çocuk?"
Aras başını salladığında Sebastian gülümsedi.
"Ekibe hoş geldin Aras Mert Gençer."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantasyBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...