1 ay sonra
Serap
Aras ve ben çimlerde yatıyorduk.Tüm tim olarak pikniğe gelmiştik.
"Buğra.Gel şuraya mangalı yak."
"Laa la la la la laaa.Ali kankacığım şimdi ben ip atlıyorum.Narin ellerimi onunla zedeleyemem."
Ali derin nefes alıp sabır çekti ve etrafa baktı.
"Lan Tarık sen gel."
"Aaa ben de Buğra ile birlikteyim." deyip yanına koştu ve atlamaya başladı.Güldüğümde Aras ayağa kalktı.
"Ben şuna yardım edeyim." dediğinde başımı salladım.Yanağımı öpüp gittiğinde bize bakan Begüm'ü gördüm.Göz göze geldiğimizde gülümsedim ama o başını çevirdi ve Aras'a bakmaya başladı.Kaşlarımı çattım.
***********
"Etler geldi." deyip yanımıza geldiler Ali ve Aras.Gülümsedim.
"Ohh ne güzel koktu." dedi Sarp ve bir tanesini tabağa koyup yemeye başladı.Aras hepimizin tabağına tek tek koyduğunda Begüm kolunu tuttu.
"Konuşalım mı?"
Onlara baktım.
"Ne konuşacağız?" deyip sertçe sordu Aras.
"Önemli." dediğinde Begüm,Aras diğer tarafa gitti.Gitmelerini bekleyip ayağa kalktım.
"Nereye?" dediğinde Gamze,ona baktım.
"Geliyorum." deyip peşlerinden gittim ve dinlemeye başladım.
"Aras ben hamileyim."
Ne?!
"Ne?Ne saçmalıyorsun sen?"
"Duydun işte hamileyim.Senden."
Ne ne ne ne?
"Begüm saçmalama."
"Çok ciddiyim Aras." dediğinde yanlarına gittim ve ikisine baktım.Beni ilk gören Begüm olmuştu.
"S-serap?"
"Be begüm?!" dediğimde gerilemişti.
"Şey biz...öylesine konuşuyorduk." dediğinde Aras,ona soğukça baktım.
"Her şeyi duydum!" diye bağırıp geriledim ve bizimkilere baktım.Hepsi beni izliyordu.Gülümsedim ve bağırdım.
"Aras beni Begümle aldatmış.Hem de sürtüğümüz hamileymiş." dediğimde Sarp ayağa kalktı.Bir süre öylece durdu ve yumruğunu sıkıp yanımıza geldi.Diğerleri de peşinden.Sarp Aras'ın karşısına geçti.
"Sana kardeşim demişim değil mi?" deyip yumruk attı Aras'a.Kızlar çığlık atarken,erkekler de onları ayırmaya çalışıyordu.Bense burukça gülümseyip geriledim ve koşmaya başladım.
***************
Merkeze geldiğimde koşarak odama çıktım ve elime kağıt kalem alıp istifa mektubumu yazdım.Eşyalarımı toplarken Aras odama girdi.
"Serap."
Valizimin fermuarını kapatırken kolumu tuttu.
"Hiçbir yere gitmiyorsun.Konuşacağız."
Gülerek kolunu ittiğimde ona baktım.
"Daha ne konuşacağız Aras Mert Gençer?!"
"Siz abinle hastaneye gitmiştiniz.Begüm benim yanıma geldi.Sevdiğini falan saçmaladı-"
"Sende hamile bıraktın değil mi?"
"Bir dinle-"
"DİNLEMİYORUM!" dediğimde sesim çatallaştı ve Aras geri çekildi.
"Serap gözlerin değişti."
Kahkaha attım ve dolabıma doğru gittim.Yavaşça açtığımda kılıcım ile göz göze geldim ve gülümsedim.Elime aldım ve Aras'a döndüm.Vücudumdan elektrik çıkmaya başlamıştı.Aras gerileyip kapıya doğru gitti ve açmaya çalıştı.
"Ölüm vaktin geldi." dediğimde kapıyı açtı ve son hızda koşmaya başladı.Ben de peşinden.
"Yusuf abiye haber verin." diye bağırıp koşmaya başladı Aras.
"ARAS BURAYA GEL.SÖZ VERİYORUM ACIMAYACAK."
"Serap sakin ol." dedi Aslı.Ona baktım.
"KARIŞMA ASLI." deyip koştum ve Begümün odasının önüne gelince durup kapıya baktım.Aras ortada yoktu.Dayanamayıp kapıyı açtım ve Begüme baktım.Beni görünce korkuyla geri gitti ve dişlerini çıkardı.
"Vampirsin diye senden korkacağımı mı sanıyorsun sürtük?"
Begüm üstüme doğru hızla geldiğinde eğildim ve kılıcı birden sırtına değdirdim.Begüm yere düştüğünde kendime çevirdim ve bacaklarım arasına alıp kılıcımı kaldırdım.
"Serap dur yapma."
Abimin sesi geldiğinde çığlık attım ve kılıcı geçirmek için kaldırdım ama elimden alınmıştı.Begüm hızlıca kaçarken arkamı döndüm ve abimle karşılaştım.
"Abi."
Abim bana sarılırken gözyaşlarımı serbest bıraktım.Birkaç saniye sonra da bilinçsizleştim.
******************
Asaf bey Aras'a ulaşmaya çalışıyordu ama telefonlarına cevap vermiyordu.Duyduğu olayları soracaktı ama hiçbir şekilde haber yoktu.O sırada diskin olduğu kasanın açık olduğunu gördü ve hızlıca kasanın yanına gitti ama kasa bomboştu.Aklına Sebastian gelmişti ama o diskin yerini bilmiyordu.Bulması da imkansızdı.İçinde bir not gördü ve eline aldı.
"Özür dilerim Asaf bey.Güveninizi kırdım.Beni affetmeniz zor olacak biliyorum ama olaylar beklemediğim gibi gelişti.Begüm ile bir çocuğum olacak onu sahiplemek zorundayım.İnsan hatalarıyla yaşar bende bu hatamla yaşamak zorundayım.Görüşür müyüz bilemem ama bilin ki disk benimle güvende.Ablama söyleyin beni affetsin.Herkesten özür dilerim.-Aras"
Asaf bey gülümsedi.
"Kendine iyi bak çocuk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantasyBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...