40.BÖLÜM

13 4 1
                                    

Genç kız gelinliğini giyen arkadaşına baktı. 

"Çok güzel oldun." deyip gülümsediğinde,arkadaşı da gülümsedi.

"Sıra sende Efsa hanım."

"Ben evlenmeyeceğim." deyip etrafa baktı.

"Bu odada tuvalet yok mu ya?" deyip kalktığında,arkadaşı ona baktı.

"Dışarıda vardı.Oraya git istersen." dediğinde,Efsa başını sallayıp odadan çıktı.Tuvaletten çıktığında dikkatini bir şey çekti.Bir kapının altından dumalar geliyordu.

"Ne oluyor ya?" deyip o tarafa gitti ve kapıyı açmaya çalıştı ama kilitliydi.Görevlinin yanına gidip durumu anlattığında görevli kapıyı açtı ve yerde kanlar içinde yatan Kerem'i gördü.Hemen yanına gidip nabzına baktı.Nabzı yok denecek kadar azdı.Görevliye döndü.

"Ambulans çağırın hemen!"

Berkay

"Peki endoplazmik retikulum?" dediğinde Asya,göz devirdim.

"Asya.Sıkıldım." deyip başımı masaya yasladım.

"Asaf hoca gelirse görürsün yatmayı." dediğinde oflayıp önlüğümü çıkardım.

"HOCAM HASTADAN NABIZ ALAMIYORUZ." dediğinde hemşire,o tarafa baktım.Babam hızlıca oraya koştuğunda ayağa kalktım.

"Baba." dediğimde bana bir anlık baktı ve acile doğru koştu.Biz de peşinden koştuk.Babam hızlıca hemşireleri itip hastanın başında durdu ve kalp masajı yapmaya başladı.Yaklaşacağım sırada Aleyna beni durdurdu.

"Berkay bence bakma." dediğinde kaşlarımı çattım.Asyaya birşey fısıldadığında gözleri doldu ve bana baktı.

"Ne oluyor ya?" dediğimde babamın sesiyle o tarafa baktım.

"Ameliyathaneyi hazırlayın hemen." deyip kapıya doğru geldiğinde Keremi gördüm.İyi durumda görünmüyordu.Babam yanıma geldi.

"Berkay. Ares amcanlara haber ver." dediğinde başımı salladım ve Kereme baktım.Ameliyata alınıyordu.Peşlerinden gittiğim sırada Burak hoca beni tuttu.

"Asya.Berkaya göz kulak ol..." deyip bana baktı.

"...merak etme sağ salim çıkacak oradan." dediğinde başımı salladım.

***************

Ares amcalar hastaneye geldiğinde onlara baktım.

"Berkay.Kerem nerede?" dediğinde Aras,başımı yere eğdim.

"Hala ameliyatta çıkmadı."

"Peki kim yapmış?" dediğinde başımı bilmiyorum anlamında salladım.O sırada doktor ameliyattan çıkmıştı.

"Durumu nasıl hocam?" deyip ayağa kalktığımda,Burak oca derin nefes aldı.

"Biz elimizden gelenin fazlasını yaptık.Gerisi ona kalmış." dediğinde Aras yumruğunu duvara vurdu.

"Kim kim kim..." diye gezinirken bir anda durdu ve Arese baktı.

"Sebastian." deyip Ares amcanın yanına gitti.

"Baba plan-"

"Plan falan yok.Bu gece iş bitecek."




SÜRÜ SAVAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin