Aras
"Ares.O çocuk benim oğlum olabilir." dediğinde Asaf bey,babamın sesini duydum.
"Asaf.İsmi Berkay diye senin oğlun olma ihtimali neredeyse imkansız." dediğinde Asaf bey oturdu.
"Anlamıyorsun.Bak oğlunu buldun sen.Belki de o çocuk da benim oğlumdur." dediğinde baban nefes aldı.
"Tamam bir gidip bakalım." dediğinde içeri girdim.
"Vay be.Kuzenim ve kardeşim aynı gün bulundu." dediğimde babam bana baktı.
"Sen ne zaman geldin?" dediğinde masanın önündeki sandalyeye oturdum.
"Ben hep buradaydım." dediğimde babam ayağa kalktı.
"Madem buradasın o zaman git arabayı çalıştır." dediğinde başımı salladım ve arabaya gittim.
*************
Hastaneye geldiğimizde Bora,Bade ve Kerem oradaydı.Bade boynuma atlarken Kerem tiksinerek bakıp odaya girmişti.Birkaç saniye sonra bir çocuk ve kızla çıktığında çocuk onlara baktı.
"Ya bir bırakın iyiyim artık diyorum ben." deyip ikisinin kolunu da itti.
"Olmaz.Eve gidene kadar seninleyiz." dediğinde kız,çocuğun bakışları bize çevrildi.Hepimize baktıktan sonra bakışları bende durdu.
"Sen Şeymanın kuzenisin değil mi?" dediğinde başımı salladım.
"Ee neden hepiniz buradasınız?" dediğinde babama baktım.
"Seninle konuşmamız gereken önemli bir konu var." dediğinde,Berkay kafasını sallayıp odayı gösterdi.Hepimiz oraya toplandığımmzda bize baktı.
"Ee ne konuşacaksınız?" dediğinde Asaf bey derin nefes aldı.
"Senin benim oğlum olma ihtimalini." dediğinde Asaf bey,Berkay kaşlarını çattı.
"Nasıl yani?" dediğinde,Asaf bey babama baktı.
"Asaf'ın ikizleri vardı.Sebastian Asaftaki ilaçlara karşılık oğlunu kaçırdı.Sende kızına çok benziyorsun." dediğinde Berkay Asaf beye baktı.
"Ama benim ailem var." dediğinde kapıdan içeri Selin girdi ve derin nefes aldı.
"O kadar emin olma." deyip Berkay'a bir kağıt verdi.Alıp incelediğinde yüz ifadesi değişmişti.
"Ama bu..." dediğinde Selin başını salladı.
"Evlatlık alındığının belgesi." dediğinde Seline baktı.
"Bunlar benim gerçek ailemse...sen yalnız kalacaksın." dediğinde,Selin önüne eğildi.
"Sen beni düşünme mutlu olmana bak.Hem yalnız değilim ki Eray yanımda." dediğinde,Berkay başını salladı ve Asaf beye baktı.
"Dna testi istiyorum." dediğinde,Asaf bey başını salladı.
Kerem
Odadan çıktığım sırada bana doğru gelen iki kişi gördüm.Umursamadan geçeceğim sırada bana seslendiler.
"Bakar mısın acil ne tarafta?" dediklerinde onlara baktım.
"Dışarıda sağda." deyip gideceğim sırada biri arkamdan kollarımı tuttu.Geriye iteceğim sırada karnımda hissettiğim acı ile karnıma baktım ve saplanmış bıçağı gördüm.
"Sebastian'ın selamı var,kardeşimin kardeşi." dediğinde arkamdaki beni bıraktı ve yere düştüm.Gözlerim kapanmadan önce gördüğüm şey Cemre'nin bana koşmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantasyBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...