"Hayati tehlikesi var.Yoğun bakıma alacağız." deyip gittiğinde doktor,babam bana baktı.
"Aras.Ne yapacağını biliyorsun." dediğinde babamın yanına gittim.
"Ya o benim kardeşim değilse? Ya numara yapıyorsa?" dediğimde babam sinirle bana baktı.
"Ben bu çocuğu ne zamandır arıyorum en iyi sen biliyorsun Mert.Şimdi gidip yapman gerekeni yap." deyip sandalyeye oturdu.Göz devirdim ve arabama binip Sebastian'ın evine gidip kapıyı çaldım.Asel kapıyı açtı.Onu itip içeri girdiğimde bir çocuk gördüm.Bakışları bana dönünce ayağa kalktı.
"Sen kimsin?"
"Sanane." deyip yukarı çıktım.Peşimden geldiklerinde hızlıca odasına girdim ve kapıyı kilitledim.Bana baktı ve gerildi.
"Senin ne işin var burada?" deyip ayağa kalktı ve kasasının önüne geçti.Demek ki önemli bir şey vardı orada.Umursamayıp üstüne gittim ve yakasını tutup duvara çarptım.
"Aileme zarar vermeyecektin." dediğimde gülümsedi.
"Demek ki Gürkan becermiş." dediğinde yere attım ve üstüne çıkıp yumrukladım.Yüzü kan içinde kaldığında geri çekildim ve nefes aldım.
"Keremin kim olduğunu bil bence.Kardeşin Berk o." dediğinde karnına bir tekme atıp oradan çıktım.
Kerem
Uyandığımda görüşüm bulanıktı ve nerede olduğumu kestiremiyordum.Etrafa dikkatlice baktığımda Asel'i gördüm.
"Demek uyandın." deyip odadaki dolaba gitti.Nerede olduğumu kestirmeye çalışırken iğneyle üstüme geldi.
"Neredeyim ben?" dediğimde gülümsedi ve iğnenin ucuna vurdu.
"Ölüm odası diyorum ben buraya." deyip büyük akvaryumu işaret etti.Baktığımda içinde dolu olan suyu gördüm.İğneyi birden yaptığında ona baktım.
"Ne yapıyorsun?" dediğimde geri çekildi.
"Seni hazırlıyorum." dediğinde ağırlık çöktü ve gözlerim kapandı.Bir yere koyulduğumda çoktan kendimden geçmiştim.
Aras
Cemrenin sürekli kusmasıyla kontrole götürmüştük ve hamile olduğunu öğrenmiştik.Cemre şaşkınca yerinde otururken yanına gittim.
"Cemre." dediğimde bana baktı.
"Ben ne yapacağım?" dediğinde kendime çekip sarıldım.Ağlamaya başladığında babamın sesini duydum.
"Kerem nerede?"
Oraya baktığımda doktorla tartıştığını gördüm ve yanına gittim.
"Baba ne oldu?" deyip odaya baktığımda boş olduğunu gördüm.Yatak hiç bozulmamıştı bile.Doktora döndüm.
"Ares bey inanın biz de bilmiyoruz.Ameliyattan sonra yoğun bakıma alınmasını söylemiştik ama ne hemşireyi ne de Kerem beyi bulamadık." dediğinde babam kalbini tutup yere düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRÜ SAVAŞLARI
FantasyBir sürü düşünün...Sadece kızlardan oluşan ve birbirlerine prenses dedikleri... Bir sürü düşünün...Sadece erkeklerden oluşan ve çok samimi olan... Yıllar önce babasının dayağından bunalıp abisiyle evinden kaçan bir kız...Tim sandığı yer aslında tim...