15.BÖLÜM

43 9 1
                                    

Serap

Selin geldiğinden beri baygındı.Okun ucuna bayıltıcı ilaç yerleştirdiğim için uyuması normaldi.Eray da Selin geldiğinden beri onun başında saçlarını okşuyordu.Hepimiz Aras'ın evinde toplanmıştık.

"Selin.Uyan güzelim lütfen." dediğinde Eray abi,Aras ona baktı.

"Abi.O kızın bu olduğuna emin misin?"

"Emin olmasam sence böyle davranır mıyım?" deyip Seline baktı.

"Eray nasıl tanıştın Selinle?" dediğinde Şeyma abla,Eray abi gülümsedi.

"Ben hastanedeyken abisiyle tedaviye geliyordu."

2 yıl önce

Eray alışkın olduğu duvarlara bakıp ofladı.Artık buradan sıkılmıştı.Öfke problemi yüzünden yatmıştı ve iyileşmesine çok az kalmıştı.

"Eray."

Adını duyunca o tarafa baktı.

"Dolaşmana izin verildi.Çıkabilirsin." 

Eray hemşireye gülümseyip ayağa kalktı ve hastane giysilerini çıkartıp eşofmanlarını giydi.Son birkaç gün sadece hastanenin içinde dolaşmasına izin veriliyordu.Bu sefer bir değişiklik yapıp kalp hastalıkları bölümüne gitti ve insanlara bakmaya başladı.

Etrafa sıkılganca bakarken o anda kapıdan giren bir kız gördü ve ona dikkatlice bakmaya başladı.Çok güzeldi.Sonra yanındaki adama gitti bakışları.İlk önce sevgilisi mi acaba diye düşündü.

"Abi.Burası iyi değil mi diğer hastane gibi olmaz."

"Merak etme.İyileştirecekler seni burada."

Ne hastalığı vardı ki?Kızı takip edip biraz uzağında durdu.

"Selin Arıcı.Kalp yetmezliği nedeniyle gelmiştik."

Görevli bilgileri alıp bilgisayara girdi ve doktorun odasını tarif etti.Selinin bakışları bir an Eray'a döndü.Eray gülümsediğinde Selin başıyla selam verdi ve diğer tarafa gitti.

"Abi neredesin ya iki saattir seni arıyorum."

Eray'ın bakışları Erdinç'e çevrildi.

"Erdinç ben aşık oldum."

"Ne?"

Eray tekrar Seline baktı.Bu kızı bırakmaya niyeti yoktu.

***********

Herkes Eray'ı dinlerken Selin gözlerini açmıştı.Bir an nerede olduğunu çözmeye çalıştı ve sıçradı.

"N neredeyim ben?" deyip etrafa baktı ve ayaklandı.

"Abim nerede siz kimsiniz?"

"Selin." dediğinde Şeyma abla,Selin ona baktı.

"Şeyma abla?"

"Sakin ol.Güvendeyiz." dediğinde Selin kafasını salladı ve derin nefes aldı.Bakışları Eray'a çevrildi ve dikkatlice baktı.

"Bir dakika seni tanıyorum." dediğinde Eray gülümsedi.

"Eray Sakman." dediğinde Eray,Selin gülümsedi.

"Sen osun." deyip gülümsedi.Eray başını salladığında Selin'in bakışları bize çevrildi.

"Neredeyiz biz?"

"Gerçek ailemin yanında." deyip abime baktı Şeyma abla.Abim bakmadan içeri gidince gülümsedim.

*************

Kenan sinirden delirmek üzereydi.Hem kardeşi hem sevdiği kadın elinden kayıp gitmişti.

"Ben kardeşimi babamdan korumaya çalışırken elimde aldılar." diye bağırıp vazoyu duvara attı ve elini saçlarından geçirdi.Sinirle çığlık attı ve koltuğa oturdu.

"Kenan bey?"

"Ne var Kerem." dediğinde,Kerem Kenan'ın yanına geldi.

"İyi misiniz?"

"İyi gibi mi görünüyorum sence?!" dediğinde Kerem geri çekildi.

"Şebastian dışarıda sizi görmek istiyor." dediğinde Kerem,Kenan sinirle güldü ve birden ayağa kalktı.

"Bakalım öz gereksiz yine ne diyecek." deyip bahçe kapısını açtı ve dışarı çıktı.

"İkisi de elinden gitti." deyip güldü Sebastian.Kenan yumruğunu sıktı.

"Ölmek istemiyorsan bence susmalısın Sebastian."

Sebastian Kenan'a alayla bakıp ayağa kalktı ve dibine girdi.

"Ne yaparsın?Öldürür müsün?" dediğinde Kenan çoktan onun yakasına yapışmıştı.Yumruğunu kaldırdığında sözleri ile duraksadı.

"Selini öldürmemi istiyorsun galiba.Beş sene önce yapamadığım şeyi tekrar yapmamı ister misin?"

Kenan gözlerini yumdu ve hala iz olan o yere baktı.Selin on sekizinci doğum gününde babası tarafından kalbinden vurulmuştu.O sırada Kenan evde değildi ve eve geldiğinde keskin bir ses onu karşılamıştı.

"İster misin Kenan?" dediğinde Sebastian,Kenan geri çekilmişti.

"Ona zarar verirsen seni gebertirim.Bu sefer gerçekten yaparım." deyip duvara yumruk attı ve içeri girdi.

"Kardeşin ve sevdiğin kadın Aras'ın evindeler.Haberin olsun."


SÜRÜ SAVAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin