Umineko no naku koro ni

1.4K 49 9
                                    

Acţiunea din Umineko no naku koro ni (Când pescăruşii plâng) se concentrează pe evenimentele sângeroase petrecute pe insula Rokkenjima în zilele de 4 și 5 octombrie 1986. Întalnirea anuală a membrilor bogatei familii Ushiromiya se transformă într-un masacru şi toate indicile par să ducă la vrăjitoarea Beatrice, pe care capul familiei ar fi vrut s-o readucă la viaţă.

Familia Ushiromiya se intalneste pe Insula Rokkenjima (proprietatea lor) pentru a participa la reuniunea anuala, prilej cu care urmeaza sa dezbata tema moștenirii. Sunt luați prin suprindere de apariția unui invitat neașteptat, care îi invită să participe la un joc, în care miza este însuși sufletul lor. Provocarea este acceptată de către Battler, care decide să-i demonstreze însăși vrăjitoarei faptul că supranaturalul nu există (încercând să explice acțiunile vrăjitoarei pe cale logică). Însă Beatrice nu este gata să-și renege existența pe baza spuselor unui muritor și ripostează.

Dacă eşti fan al anime-urilor gore(sângeroase),Umineko no naku koro ni este perfect.Acesta are doar 26 de episoade,dar te ţine în suspans cu fiecare episod vizionat.Acesta este o combinaţie între horror,mister,psihologic şi supranatural care merită neapărat vizionat.

Totuşi,dacă eşti hemofob(ai frică de sânge),nu e recomandat să te uiţi,deoarece are foarte multe scene violente.

Mai jos găsiţi un AMV să vă faceţi o idee.

Otaku ModeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum