***Spoiler Alert
Se pare ca am inceput sa postez cam des,dar cui ii pasa...suntem in vacanta.
Ideea acestui capitol mi-a venit dupa ce am citit Otaku vor cuceri lumea.Ei bine citind eu ce citind din cartea asta geniala,am ajuns la un capitol interesant numit ''Shingeki no kyojin facts'' iar acolo am vazut o propozitie interesanta despre Armin (nu spun prea multe,descoperiti voi daca nu ati citit inca ).
Am stat eu ce am stat si nu am reusit sa imi dau seama de nimic.Pana la urma mi-am adus aminte de al doi-le opening din SnK.Tineti minte momentul din opening cand Armin este acoperit de sange?Nu v-ati intrebat niciodata ce simbolizeaza?
Am stat si m-am gandit ceva timp,iar dupa ce mi-am facut o ipoteza in minte am mai cautat si cate ceva pe net.Se pare ca ce gandeam eu,gandeau si altii.
Acum sa va explic ipoteza mea:Daca observati sangele care curge pe Armin nu este sange de titan(sangele de titan se evapora imediat ),ceea ce inseamna ca este sange de om.Acum stati si va ganditi: ''-Ce,Armin e un criminal?''.Raspunsul este ''-NU,Armin nu este un criminal,cel putin nu direct.''.De ce spun asta?Daca va aduceti voi aminte in opening Armin este acoperit de sange iar in timpul asta isi arunca privirea asupra unor lumanari care se sting si doar una ramane aprinsa.Eu cred ca lumanarea aprinsa este Annie,iar Armin stia de la inceput ca Femeia Titan este ea,dar nu a vrut sa spuna.Astfel sangele care i se prelinge pe corp este sangele persoanelor ucise de Femeia Titan si indirect de acesta ca nu a vrut sa spuna de la inceput adevarul.
Cam asta este opinia mea despre ''Misterul lui Armin Arlert''.Daca aveti si alte pareri nu ezitati sa-mi spuneti.
______________________________
AkiraBaaka,sper ca nu te superi,dar iti dedic tie acest capitol pentru ca mi-ai deschis,intr-un fel mintea mea ''geniala'' la aceasta ipoteza.Apropo iti ador cartea.