*"Inocenta" desenelor animate

888 56 19
                                    

Stiu ca desenele animate nu au nimic de a face cu lumea otaku,dar am auzit tot felul de guri rele care spun ca anime-urile sunt mult prea sangeroase ca sa se dea la TV(mai sunt si guri care spun ca anime-urile sunt pentru bebelusi dar asta e alta poveste)asa ca m-am gandit sa scriu astazi despre asa zisele "episoade perdute ale desenelor".

Ei bine aceste episode s-au dat la TV o data sau de doua ori si au fost vazute de foarte putina lume.Chiar si asa ce am de spus acum poate va va strica definitiv copilaria(stiu sunt o nemernica).

Am sa va spun despre cateva desene ale copilariei si despre episoadele lor pierdute..

Squidward’s Suicide

Primul episod prezintă, după cum spune și titlul, sinuciderea lui Squidward, caracatița din SpongeBob. După eșecul unui concert la clarinet, unde a fost huiduit cu o neobișnuită răutate pentru un desen animat, Squidward este înfățisat în camera lui, oftând și plângând cu tentaculele peste ochi, timp de un minut, apoi privind spre audiență cu ochii roșii, sângerând, până are loc scena evidentă: sinuciderea în sine. Coloana sonoră e plină de sunete sinistre, mai ales cu cât se apropie mai mult de final: râsete demonice și voci disperate. Creepypasta menționează chiar existența unor fotografii vizibile în jur de 5 secunde, ale unor copii uciși și mutilați, inserate la anumite intervale de timp.

 

Dead Bart

The Simpsons au și ei episodul lor terifiant, aparent, din primul sezon. Deși începe obișnuit, animația are o calitate execrabilă, iar personajele se comportă destul de ieșit din comun. În timpul unei călătorii cu avionul, Bart sparge un geam și este tras de curent în afara acestuia, pentru ca, apoi, primul act să se încheie cu imaginea cadavrului său. Actul trei îi înfățișează pe Homer, Marge și Lisa aproape scheletici, vizitând mormântul lui Bart, care zăcea tot acolo, neîngropat, deși trecuseră deja 3 ani. Finalul episodului dezvăluie cimitirul, cu câte o piatră funerară pentru fiecare guest star din Simpsons. Pentru cei deja decedați, datele inscripționate erau cele ale morții reale, însă cei în viață erau ‚programați’ în aceeași zi.

Ed, Edd n Eddy

Episodul pierdut din Ed, Edd n Eddy se diferențiază substanțial de celelalte enumerate, prin faptul că acesta a fost chiar difuzat, purtând numărul 34. Cei care au avut ghinionul să se afle în fața televizoarelor, au raportat scene sângeroase, personaje neobișnuit de agitate, cu o ură constantă unul față de celălalt. Cea mai deranjantă scenă din întreg episodul îl arată pe Jimmy la doctor cu gingiile sângerânde, dinți lipsă și fără mâini sau picioare, semn că a suferit de paraplegie.

Tom’s Basement

În topul celor mai supărătoare episoade se află și un episod din Tom & Jerry, de o violență greu de imaginat. Cunoaștem obișnuita desfășurare a desenului, însă, de data asta, Jerry manifestă o cruzime fără margini, atrăgându-l pe Tom de nenumărate ori în beci, unde este lovit fără milă de stăpânul său. După ce îl torturează în mod inuman, șoarecele trece la omorârea stăpânului, pe care îl aruncă în beci, alături de alte cadavre. Tom sfârșește ucis de către Jerry și aruncat în același loc. Ultima secvență îl înfățișează pe Jerry, în timp ce pune în curte un panou cu ‚For Sale’.

Suicide Mouse.

 O secvență continuă cu Mickey mergând printe clădiri se repetă în mod disperant, pe niște sunete de pian dezacordat, urmat de un zgomot agasant pentru tot restul episodului. Expresia facială a șoricelului se schimbă, ajungând la o grimasă absolut macabră, cu ochii dați peste cap și un rânjet absolut oribil. Creepypasta nu menționează și finalul episodului, însă video-urile de pe Youtube se sfârșesc cu moartea lui Mickey Mouse și apariția unui fel de demon, cu aripi negre.

Dupa tot ce e mai sus sa mai spuna cineva ca desenele animate sunt inofesive.Daca mai stiti si alte desene animate cu un asemenea episod pierdut nu ezitati sa-mi spuneti.

Otaku ModeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum