*Boku no Pico

1.8K 51 21
                                    

Capitol special*

M-am gândit să fac acest capitol special ca un avertisment pentru toţi otaku.Nu îmi vine nici mie să cred că spun aşa ceva,dar niciodată,subliniez niciodată să nu va uitaţi la anime-ul Boku no Pico.Unii poate mi-ar spune că nu sunt un otaku adevărat sau că nu am fost niciodată un otaku,dar m-am gândit să fac totuşi acest capitol ca un avertisment pentru voi.

Eu sunt o persoană mai perversă(chiar foarte pervesa) aşa că m-am gândit să caut un anime yaoi să îmi ocup şi eu timpul cu ceva azi.Am intrat pe TPU şi am văzut că cineva întreabă ce anime yaoi îi recomandă.Căutând printre răspunsuri am găsit un nume ce mi-a atras atenţia,Boku no Pico. Am căutat pe Google mai multe informaţii şi m-am hotărât până la urmă să-l vizionez.Când am văzut câteva poze pe internet mi-am zis ''Oh,nişte copii,ce poate fi aşa de rău?'' ,dar când am dat primul episod am rămas efectiv fără cuvinte.Nici bine nu începe că deja din primele 3 secunde apare un puşti(care în opinia mea nu are mai mult de 12-13 ani)stand dezbrăcat pe un pat în timp ce un tip(peste 20 de ani cred)îl.... Eu una am văzut multe anime yaoi cu bărbaţi care....(înţelegeţi voi)dar acest anime este efectiv exagerat dupa părerea mea.M-am uitat la primul episod(cu greu)şi cum tot nu avea decât 3 episoade(din fericire)m-am gândit să mă uit şi la celelate.Ei bine surpriză:în primul episod găseşti pedofilie infantilă,în episodul 2 găseşti doi copii care o fac fără oprire,iar în ultimul episod găseşti tot aşa 3 copii de data asta.

Ce mi se mai pare ciudat este faptul că se presupunea a fi un anime yaoi.Personajele principale,care sunt băieţi,sunt toţi travestiţi.

Nu ştiu câţi dintre voi aţi văzut acest anime şi câţi dintre voi l-aţi  apreciat,dar pentru cei care încă nu l-au văzut vă dau un sfat prietenesc:NU VĂ UITAŢI.

Mai jos veţi găsi un video ce arată reactia unei fete cand se uita prima data la Boku no Pico.

_______________________________________________

Pe langa tot ce am zis despre acest ''anime'',vreau sa ii multumesc foarte mult si lui xDeeDeex4 pentru colajele minunate cu Fairy Tail si Claymore.Esti o scumpa. :*

Otaku ModeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum