Lucy este o fata de 17 ani care doreste sa ajunga magiciana recunoscuta. Intr-o zi cand vizita orasul Harujion, ea il intalneste pe Natsu, un tanar caruia i se face imediat rau de la orice mijloc de transport. Dar Natsu nu este un tanar obisnuit, el face parte din una dintre cele mai faimoase ghilde de magi: Fairy Tail.
Acest anime este absolut genial.Povestea originala,grafica este superba,iar pesonajele sunt minunate.Nu doar ca este un anime superb,dar si si ce sa inveti de la el.Inveti sa pretuiesti viata,sa-ti iubesti prietenii si te invata spiritul de echipa.Au fost cateva cuvinte din Fairy Tail care mi-au ramas in minte si care m-au impresionat ca:''Mi-as sacrifica trupul pentru cei ce ii iubesc'' sau ''Nu trebuie sa mori pentru prietenii tai,trebuie sa traiesti pentru ei.
Acest anime este ongoing avand pana acum 177 de episoade.Este o combinatie reusita intre actiune,aventura,shounen,fanctastic si comedie.Sper din tot sufletul ca v-am convins sa-l vizionati.
Mai jos gasiti un AMV sa va faceti o idee.
_________________________________________________
Vreau sa-i multumesc in mod special lui IamFreshForDeath pentru coperta absolut geniala.Te pup dulce dulce. :*
AAA si inca ceva:Daca va place Fairy Tail,am un fan fic(Heaven) ce sper sa va placa. :>