*Personaje feminine psihopate

787 49 10
                                    

***SPOILER ALERT

In acest capitol m-am gandit sa vorbesc despre cateva personajele feminine care nu au toate tiglele pe casa.Mie personal imi plac mult acest gen de personaj.Le consider extrem de interesante.Sa nu mai stam la taclale si sa incepem:

1.Rena Ryuuguu din Higurashi no naku koro ni:Aceasta este un personaj extrem de interesant.Ce ma atrage pe mine cel mai mult la ea este schimbarea brusca de comportament.Acum rade si glumeste cu tine, iar peste doua minute sare sa te omoare.Desi este extrem de nebuna, caracterul ei este justificat avand un trecut extrem de trist...ceea ce pe mine ma intristeaza teribil.Dupa mine, ea este cel mai interesant si complex personaj psihopat.

2.Shion Sonozaki din Higurashi no naku koro ni:Este din acelasi anime cu Rena si va dati seama ca si ea este foarte nebuna.Ceea ce o diferentiaza de Rena este faptul ca ea isi tortureaza victimele foarte incet facandu-le sa sufere enorm.Cel mai trist lucru este ca isi face sora geamana sa sufere.(Nu intru in detalii, dar daca va veti uita la Higurashi veti observa ca nici soru'sa nu e asa de cumintica.)

3.Kotonoha Katsura din School Days:Desi ea face parte dintr-un anime romance/harem, acesta ia o turnura ingrozitoare chiar la final tansformand-o pe Kotonoha un adevarat monstru.Ea la inceput era o fire blanda si prietenoasa, dar in urma tradarii celui pe care il iubea ajunge sa innebuneasca.Cu toate ca se impaca in cele din urma din nou cu el, o tragedie are loc.(Nu intru in detalii ca poate vrei sa vedeti anime-ul .)Acest anime are foarte multe finaluri(cam 5-6) din care doar unul este fericit.(Da, pe langa finalul initial din anime, veti gasi pe net si alte finaluri.)

4.Yuno Gasai din Mirai Nikki:Tipa aste este efectiv o obsedata nebuna.Chiar si asa mie imi place enorm de mult de ea, mai ales ca si-ar da si viata pentru Yuki.Are o personalitate aparte care pe mine ma atrage...intr-un fel.Nu o sa dezvolt foarte mult pentru ca eu am obiceiul sa "spoileresc" la greu.

Mai stiu destule personaje feminine fara toate tiglele pe casa, dar cred ca voi vorbi despre ele in alt capitol si cred ca voi face unul si cu baieti.Daca stiti si alte personaje de acest gen, nu ezitati sa spuneti.

Otaku ModeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum