Hei,lume.Astazi ma gandeam sa va vorbesc despre ''desteptii'' care spun ca anime-urile sunt creatia celui rau si bla bla bla.
Ma gandeam de mult sa fac acest capitol,dar mintea mea avea atatea idei in cap incat nu stiam cu care sa incep.Nu am nimic cu cei care nu suporta anime-urile,dar cand incepi sa scoti pe gura tot felul de aberatii si de prostii cu ar fi ''Anime-urile sunt pentru satanisti'' deja m-ai scos din sarite.
Daca scrieti pe Google ''Anti-Anime Romania'' ve-ti da de un blog care vorbeste numai despre asta(Sincer numele nu era chiar asta,dar cine se sinchiseste sa-l retina?).Spune ca anime-urile sunt cauza multor depresii,ca anime-urile sunt cauza multor crime in Japonia(sau ceva in genu asta) si tot felu de porcarii.
Pe Facebook veti gasi o pagina tampita numita ''Anime is satan'' care jigneste anime-urile in ultimul hal.Oricum nu prea e ceva ingrijorator,pagina avand putin peste 2.000 de like-uri.Chiar si asa nu pot sa sufar acest tip de oameni.Daca nu iti place nu te uita ca nu te obliga nimeni.Daca acesti oameni fac atata valva ca anime-urile sunt pentru satanisti,de ce se uita?(Ca pana la urma trebuie sa te uiti sa-ti dai cu parerea.)Pana la urma exista diferite tipuri de anime-uri:Anime-uri de la care ai ce invata cu adevarat,cum ar fi Fairy Tail,Bleach,Naruto,One Piece,Hunter x Hunter(si lista e lunga) si mici exceptii cum ar fi Boku no Pico.Consider ca acesti oameni ar trebui sa-si vada de treaba lor si sa ne lase pe noi otaku in pace.