Okay,cu acest capitol sunt sigura ca imi voi semna singura sentinta la moarte.De ce?Pai astazi am sa vorbesc putin despre personajele din anime-uri care nu prea imi plac sau chiar le urasc.In unele cazuri sunt sigura ca imi veti da dreptate,dar in altele sigur o sa ma omorati.
Pai unul din personajele pe care nu le suport deloc este Asuna din SAO.Sunt sigura ca multi o apreciati pentru faprul ca e ''puternica''(daca ma intrebati pe mine nu mi se pare deloc ) si il iubeste din inima pe Kirito.De ce nu o pot suferi?Pai motivul cred ca l-am spus si mai sus.Recunosc ca la inceput mi-a placut,dar in partea a doua a anime-ului mi-a displacut total.Sa dovedit a fi o fetita rasfatata ce nu se poate descurca singura.Sper sa nu fiu injurata pentru asta.(Sincer chiar am mai fost. )
Un alt personaj pe care il urasc din toata inima mea si cred ca imi veti da drepate de data asta este Claude din Kuroshitsuji.Sincer,tipu' asta nu ar fi trebuit sa existe.Pe langa faptul ca e un tradator care sa jucat cu sufletul si inima bietului Alois.mai e si un super obsedat.Este un personaj fara valoare pentru mine.
Lista mea e destul de mare,dar voi continua cu Tomo din Seikon no qwaser.Nu spun ca o urasc pe fata asta,dar pur si simplu imi displace.Sincer nu imi pot da seama cum poti fi asa de idiot si sa nu isi dea nimeni seama.
Bun,acum sunt 135% sigura ca ma veti omora.Un peronaj care pur si simplu imi displace este Orihime Inoue din Bleach.Consider ca in unele cazuri(adica tot timplu ) bunatatea ei bate in prostie.Parerea mea e ca a fost facuta cam degeaba pentru acest anime.( Abia astept sa va vad cu tortele la casa mea.) Cel mai mult sincer imi displace cuplul IchiHime(RukiHime is the best for me. ) care mi se pare total aiurea.
As putea sa umplu zece pagini cu asa ceva dar consider ca e suficient,momentan.Pentru final as vrea sa va intreb:Care sunt personajele pe care le urati cel mai mult?
_____________________________________________
As vrea sa mentionez ca ordinea in care au fost prezentate personajele este aleatorie si ca aceasta este strict parerea mea.Daca voi iubiti unul din personajele de mai sus nu am nimic impotriva.Fiecare are parerile lui si nu trebuie sa jignim.O tot tin cu jignitul deoarece mi sa mai intamplat sa mi se spuna cate o ''perla'' cand vorbeam despre asta.