*Posibile decese

919 46 32
                                    

***Spoiler Alert

Okay,stiu ca nu a trecut foarte mult timp de cand am postat ultima oara,dar chiar vreau sa vorbesc despre asta.Ultimul capitol a fost despre decesele neasteptate din anime-uri.Ma gandeam ca acum sa vorbesc despre cateva personaje care sunt intr-un fel sau altul predispuse decesului.Deci daca unul dintre personajele de mai jos moare aduceti-va aminte ca ati auzit asta de la mine (ca sa ma simt si eu bine).

In primul rand as vrea sa vorbesc despre un personaj care imi pune foarte multe semne de intrebare de la un timp.Imediat ce am terminat Bleach,m-am pus pe citit manga si ce sa vezi,Ishida Uryuu devine un tradator.Nu mi s-ar fi parut ciudat daca ar fi tradat pentru altcineva,dar ia tradat pe Shinigami pentru Quincy,acesta devenint succesor la tronul Quincy-lor.Ati zice poate ca de aceea Ishida ia tradat,dar eu consider ca nu e asa.Intr-unul dintre capitole un tip (al carui nume l-am uitat )ii spune ceva de genu ''Stiu ca regreti ce ai facut,dar nu mai e cale de intoarcere,daca Maria Sa traieste traim si noi,daca el moare murim si noi,la propriu.''.Deci,Doamne Fereste ca Ishida sa moara caci eu una il ador.

Un alt personaj ar mai putea fi Armin Arlet din Shingeki no kyojin.Desi acesta este un personaj principal,consider ca acesta a scapat de cam multe ori din ghearele mortii:cand Eren la salvat de acel titan,cand a stat fata in fata cu Femeia Titan si in manga de multe alte ori.Deci,acum sa fim seriosi cat de mult poate sa mai tina si norocul asta?

Alt personaj care ar mai putea intra in ghearele mortii ar putea fi Allen Walker.Nu stie nimeni inca ce va patii minunatul si dragalasul de Allen,deoarece autoarea are grave probleme de sanatate si nu poate continua prea curand.Cu toate astea,nu putem exclude posibilitatea ca acest anime sa aiba un deznodamant tragic.Tinand cont ca Allen a trecut prin foarte multe nu prea m-as mira,dar mi-ar parea sincer foarte rau.

Am dat doar trei exemple momentan,dar vreau sa va intreb pe voi:Cine credeti ca ar putea muri in viitorul apropiat?

Otaku ModeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum