Mahou Shoujo Madoka Magica

1.1K 33 3
                                    

Are o familie care o iubește și prieteni foarte buni, râde și plânge din când în când...Madoka Kaname, o fată de clasa a opta de la școala Mitakihara, e una din cei care duc o astfel de viață ușoară.  Într-o zi, are parte de o întâlnire magică. Încă nu știe dacă a fost doar noroc sau vina sorții.  Această întâlnire îi va schimba destinul—acesta este începutul unei noi povești despre fete magice.

Acest anime este exeplul clar că anime-urile sunt o operă de artă.Sinceră să fiu când am văzut primele poze de la Madoka Magica mi-am zis:''Ce poate să fie aşa de tare la un anime moe?''.Ei bine m-am înşelat total.Acest anime care sinceră să fiu nu e moe deloc,este o combinaţie între drama,magie,psihologic şi thriller care te ţine cu sufletul la gură cu fiecare episod vizionat.Din păcate acest anime nu are mai mult de 12 episoade plus un film numit ''Mahou Shoujo Mdoka Magica Rebellion''.Am auzit că cel ce a creat Madoka Magica s-a inspirat de la nişte fete ce şi-au închipuit tot ce s-a întâmplat în anime.Se spune că acele fete erau bolnave psihic.Cu toate acestea,este un anime minunat ce merită văzut.

Mai jos găsiţi un AMV să vă faceţi o idee.

___________________________________

Moe=Dragut,simpatic (cel putin asa stiu eu)

Otaku ModeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum