Aleluiaa...tocmai am terminat cu examenele si voi putea sa stau mai mult pe Wattpad.Vreau sa vad artificii in cinstea mea.
_______________________________________________________
In capitolul de azi voi vorbii despre cupluri din anime inimaginabile.Toti cred ca stim cupluri celebre din anime-uri ca NaLu(Natsu x Lucy ),SasuSaku( Sasuke x Sakura),IchiRuki(Ichigo x Rukia ).Aceste cupluri sunt formate momentan doar de fani.Nu a existat pana acum o apropiere mai mare intre ei decat o imbratisare sau cuvinte frumoase.Dar ce ar fi ca intr-o zi sa ne trezim ca Hiro Mashima,de exemplu,nu il pune pe Natsu nici cu Lucy,nici cu Lisanna cum se asteapta multi,ci il pune cu Mirajane.Asta ar fi un soc nu?
Ma gandeam sa facem un exercitiu si sa ne imaginam trei cupluri imposibile din anime-uri.
Un prim exemplu ar putea fi...Ichigo si Ishida din Bleach.Daca va uitati pe net veti gasi foarte multe fan ficuri despre ei,dar in anime sunt convinsa ca acest cuplu ( yaoi ce-i drept) nu va exista niciodata.Acum sa fim seriosi,Bleach e un anime de actiune si cand te astepti cel mai putin sa-l vezi pe Ishida ca ii spune lui Ichigo ca-l iubeste.Sunt sigura ca nici un baiat nu s-ar mai uita.
Al doi-lea exemplu ar fi Crona si Stain din Soul Eater.Dat fiind faptul ca genul Cronei este necunoscut nu pot spune daca acest ''cuplu'' este yaoi sau nu.Eu una cred ca e fata asa ca sa zicem ca nu e yaoi.Acest anime este terminat si nici un cuplu nu a fost oficializat.Dar ce ar fi fost ca in mijlocul actiunii Stain si Crona sa isi arate dragostea unul fata de celalalt?Dupa mine ar fi fost soc,eu una vazand-o pe Crona cu Kid.
Ultimul dar nu cel din urma ar fi Nezumi si Safu din No.6.Sincer,ar fi cam ciudat sa ii vezi pe cei doi impreuna tinand cont ca acest anime este shounen-ai iar Nezumi si Safu sunt amandoi atrasi de Shion.Eu sunt fericita ca Shion a ramas( intr-un fel) cu Nezumi.Safu dupa mine este insuportabila.
Acum va intreb pe voi:Care sunt top trei cupluri imposibile in conceptia vostra??
_________________________________________
Inainte sa termin,as vrea sa va anunt ca o prietena de-a mea foarte buna a scris o poveste absolut geniala pe Wattpad si va invit sa o cititi.Povestea se numeste Among the droplet.Este abia la inceput dar este absolut superba.Acest capitol este dedicat autoarei si va invit si pe voi sa cititi.