***Spoiler Alert
Asa cum spune si titlul acestui capitol,azi voi vorbi despre personaje care au murit surprinzator intr-un anime.
Am multe personaje a caror moarte ma socat.Chiar nu imi puteam imagina vreodata ca acestea vor muri.
O moarte care ma socat efectiv a fost moartea Teresei din Claymore.Sunt sigura ca cei care au urmarit acest anime de exceptie au fost si ei cel putin pe jumatate la fel de socati ca mine.Cine isi putea inchipuii ca cel mai puternic Claymore va avea o asemenea moarte?Era asa de aproape de a castiga lupta pe care o ducea,iar apoi dintr-o data...nimic.
O alta moarte care ma facut sa bocesc mai ceva ca la inmormantarea pisicii mele de acum doi ani a fost moarte lui Itachi din Naruto Shippuden.La inceput nu mi-a placut deloc tipu' asta,dar cand l-am fazut in ultimele momente zambindu-i asa de frumos lui Sasuke,mi sa rupt sufletul.
Ce ma socat efectiv a fost moartea adorabilului,dragalasului si minunatului L din Death Note.La un moment dat am crezut ca a dat norocul peste mina sa nu ma mai uit la anime-uri in care personajele mele preferate mor,dar se pare ca m-am inselat.
Fara sa mai dezvolt cateva morti socante (din punctul meu de vedere ) mai sunt:Alois Trancy din Kuroshitsuji,Madoka din Puella Magi Madoka Magica,Petra din Shingeki no Kyojin s.a.
Care a fost,dupa voi,cel mai tragic deces dintr-un anime?