Toti cei care citesc aceasta ''carte'' sunt otaku,nu-i asa?Desi toti de aici suntem otaku,nu toti putem sa ne cumparam de exemplu un poster cu anime-ul preferat sau o figurina cu personajul preferat din motive ca lipsa banilor(ca sa recunoastem ca lucrurile de otaku sunt cam scumpicele),sau alte motive care acum sincera sa fiu nu prea imi vin in minte.
Ei bine,cautand pe internet un site de unde sa-mi cumpar o figurina ieftina cu Alladin,am dat peste un site care pot spune e ca un ''facebook'' pentru toti otaku.Aceast site,dupa mine nu ar fi cine stie ce,dar la fiecare poza postata apare in coltul ei un buton pe care scrie ''+in''.Cand apesi pe acel buton iti arata ca ai primit un punct.Ce poti sa faci cu acel punc?Pai nimic...Dupa ce ai strand minim 100 de puncte exista o rubrica unde scrie ''rewards''.Dai acolo si poti sa iti alegi un premiu,care iti va veni acasa.
Premiile variaza de la 3 cartonase cu personaje diferite din anime ce valoreaza 100 de puncte,pana la cele mai frumoase figurine care pot ajunge pana la maximul de 12.000 de puncte.Poate va ziceti ca 12.000 de punte este foarte mult,dar va asigur ca punctele se fac extrem de repede.Eu am cont de 2 zile si deja am facut peste 300 de puncte,deoarece nu numai cand postezi tu poze primesti cate un punct,ci si atunci cand un alt utilizator al acestui site apasa butonul ''+in'' sau ''like''.
Ei bine,dupa ce v-am spus toate acestea,poate va intrebati cum se numeste acest site.Acest site de numeste I.ntere.st.E un nume mai ciudat dar asta nu prea are importanta.
Va invit sa intrati si sa va delectati cu premiile pe care le veti castiga.
___________________________________________
Daca totusi nu gasiti site-ul trimiteti-mi un mesaj pe privat si vi-l voi da eu.