*Cei care sunt "otaku"

848 63 14
                                    

Stiu ca sunt o nemernica idioata ca nu am mai scris de mult,dar nu am avut deloc ideii.Cand intr-un final mi sa aprins din nou beculetul m-am gandit sa scriu despre persoanele care doar se cred otaku.

Sa nu ma intelegeti gresit.Nu am nimic cu aceste persoane,dar este cam enervant felul unora care cred ca le stiu pe toate dar defapt nu stiu absolut nimic despre anime sau despre Japonia.

Imaginati-va ca va faceti un prieten nou.Vorbiti voi ce vorbiti si pana la urma ii spui ca esti otaku si a esti pasionat de anime si de cultura Japoneja.Acesta iti spune ca si el de asemenea este otaku.Tu frumos in intrebi care este anime-ul lui preferat si te astepti sa iti spuna un anime ca Bleach,Kuroshitsuji sau Fairy Tail....dar nu.El iti spune ca anime-ul lui preferat este Tom si Jerry.Nu v-ar pica fata daca ati auzii asa ceva?

Mie una mi sa intamplat(desi nu a zis de Tom si Jerry...a zis de Gummbal)dar nu face to face ci vorbind pe Facebook.

Sau...s-o intrebi pe respectiva perosana care este manga-ul sau preferat si sa se uite la tine ca la felul 20.

Am mai spus-o si ma repet...nu am nimic cu aceste persoane.Consider ca aceste persoane vor doar sa para doar mai interesante...desi cum am spus-o si in cateva capitole de obicei otaku nu sunt prea intelesi.

Otaku ModeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum