*Stiati ca... Despre Japonia

973 76 20
                                    

Ştiaţi că

~ In Japonia copiii fac curat în şcoli în fiecare zi, timp de un sfert de oră, alături de profesori, ceea ce a condus la apariţia unei generaţii caracterizată de modestie şi pasionată de curăţenie? Igiena şi dorinţa lor de a menţine curăţenia, reprezintă o parte a eticii japoneze

~In Japonia, pe saptamana, apar peste 40 de anime-uri noi la televizor ?

~In Japonia exista 130 de scoli pentru actorii care dubleaza personajele din anime-uri ?


~Japonezii considera grupa de sange o trasatura a personalitatii ?

~Muntele Fuji (Fuji-san) are o inaltine de 3.776 m ?


~Anime-urile reprezinta 60% din productia mondiala in domeniu ?


~Trupele de j-pop au aparut in anii 1980?


~Hide a fost intr-o trupa de j-rock in anii 1980?


~Japonezii fac oameni de zapada din 2 bulgari mari, in loc de 3?


~O pizza este livrata in minim o ora in Japonia?


~Scrierea japoneza e una din cele mai complicate din lume?


~In Japonia nu se mananca pe strada?

~Japonezii sunt cei mai bineveniti turisti din lume pentru ca sunt: politicosi, nu sunt galagiosi, sunt calmi chiar si cand intampina greutati si nu se plang.

_______________________________

Vreau sa va multumesc din suflet ca imi cititi cartea.Cand am facut-o prima data nu ma asteptam sa am mai mult de o mie de lecturi,dar am depasit pragul de sapte mii.Sper sa ma ridic in continuare la masura asteptarilor voastre si sa va placa ceea ce postez.

Otaku ModeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum