Daca tot am facut acum ceva timp un capitol in care am vorbit despre cateva personaje din anime-uri pe care le-as ucide in cele mai cumplite moduri, m-am gandit sa vorbesc si despre cateva personaje carora le-as da nota 100 la capitolul fabulos.
Un personaj pe care il ador este Crona Gorgon din Soul Eater.Tipa asta(eu spun ca e fata deci nu ma judecati)e mult prea amuzanta si kawaii cu toata nebunia ei.Din primele secunde in care a aparut in Soul Eater am zis:"Cu siguranta este personajul meu preferat din anime."Nu am vre-un motiv anume, pur si simplu imi place totul la ea.
Alt personaj pe care il ador este Suguha sau Leafa din SAO.Nu cred ca am mentionat in capitolul cu personaje pe care nu le suport, dar chiar nu o pot suferi pe Asuna(sper sa nu ma trezesc cu o nicovala in cap).Nu o sa dezvolt prea mult de ce nu o sufar caci in acest capitol nu este vorba despre asta.Revenind la subiect, imi place Suguha din mai multe motive:este intelegatoare, amuzanta si chiar daca la iubit din suflet pe Kirito, stiind ca sunt verisori, a incercat sa lupte cu sentimentele ei.Pe langa toate astea e si foarte frumoasa.
Pe departe unul dintre cele mai tari personaje este Zaraki Kempachi din Bleach.Cand l-am vazut prima oara nu mi-a placut de el crezand ca va ramane pe tot parcursul anime-ului dusmanul lui Ichigo, dar cand l-am vazut in actiune mi-am schimbat parerea despre el.Este un personaj foarte "colorat" si neobisnuit.Mai rar vezi personaje care sa fie obsedate de lupta, dar in acelasi timp sa fie si foarte protectoare cu persoanele la care tin.(Cine a vazut Bleach stie la ce ma refer)
Inchei acest capitol cu un personaj care desi imi ridica niste semne de intrebare, nu ma pot abtine sa nu-l ador.Acesta este Armin Arlert din Shingeki no Kyojin.Desi la prima vedere pare un personaj banal, care nu are nici un scop in anime, nu este asa.Cel mai mult ma atras la Armin inteligenta lui si calmul cu care reuseste sa rezolve unele probleme.Eu una cred ca in spatele acestui personaj inocent se ascunde un monstru.(Ca argument in favoarea opiniei mele am ultimul capitol aparut din manga.)
Sunt mai multe personaje pe care le ador, dar nu cred ca vreau sa scriu 20 de pagini.Acum va intreb pe voi:Care sunt personajele voastre preferate din orice anime?