*Kuroshitsuji Facts

829 55 17
                                    

1.Actorii de voce ce-i interpreteaza pe Ciel si Sebastian cat si Yana Toboso(creatoarea Kuroshitsuji)ar vrea ca Ciel si Sebastian sa fie impreuna.Initial anime-ul si manga trebuiau sa fie yaoi hardcore, dar Yana a fost nevoita sa modifice acest lucru deoarece compania sa gandit ca s-ar vinde mai bine daca doar ar da cateva indicii in legatura cu relatia celor doi.

2.Desi manga originala nu este yaoi, Yana are propriile creatii doujinshi yaoi cu Ciel si Sebastian.

3.In primul episod ochii lui Mei-Rin sunt albastrii dar in celelate episoade acestia sunt rosii.

4.Desi Tanaka arata ca un batranel neajutorat, acesta este foarte puternic si stie mai multe tehnici de autoaparare.

5.Actrita de voce ce-l interpreteaza pe Ciel o interpreteaza de asemenea si pe mama acestuia.

6.Tatal lui Ciel este frate cu mama lui Lizzie.(Deci cei doi sunt verisori...si logodnici...frumos.)

7.Desi Ciel spune ca nu poate sa rada sau sa zambeasca, el a zambit / ras de cel putin 10 ori.(MINCINOSUL!!!)

8.Ciel sa nascut pe data de 14 Decembrie 1875.

9.Ciel are astm si este alergic la pisici.

10.Ciel si-a numit demonul cu care a facut contractul Sebastian deoarece a avut un caine cu acest nume.

11.Grell iubeste 3 barbati:Sebastian,William si Undertaker, dar si o femeie: pe Doamna Red.

12.Grell nu il suporta pe Ciel.

13.Desi Sebastian se poate culca cu orice femeie doreste niciodata nu a avut satisfactie sa faca sex cu un om.(Pacat de bietele fete.)

14.Lui Sebastian i se pare amuzant sa-l vada pe Ciel in ipostaze jenante.

15.Sebastian este cel care la invatat pe Finnian sa citeasca.

17.Numele real al lui Alois este Jim Macken.

18.Desi Alois a chinuit-o mereu pe Hannah, aceasta a fost mereu indragostita de el.(Dupa mine e cam proasta)

19.Nu exista nici o dovada ca acesta ar fi adevaratul fiu al familiei Trancy.

20.Semnul lui Alois de pe limba este vizibil doar atunci cand este in preajma lui Claude.

21.Alois se teme de intuneric si singuratate.

22.Adevarata forma a lui Claude este a unui paianjen. 

23.In Ciel in Wonderland, cand Ciel este transformat in adult acesta nu mai are peticul pe ochi.Acest lucru poate insemna ca Ciel nu va mai avea viitor.(Nu intrebati ca habar nu am de ce.)

24.In manga Arthur Wordsmith este singurul om care stie ca Sebastian este demon si inca mai traieste.(Exceptandu-l pe Ciel evident.)

25.Actorii de voce ce ii interpreteaza pe Ciel si Sebastian au roluri importante si in Hetalia.Sebastian este Franta iar Ciel este Chibitalia (Italia tanara).

26.Numele real al lui Undertaker este Adrian Crevan.

27.Ciel este cel care ia dat numele lui Finnian.

28.Michaelis vine de la cuvantul "mikairi" care inseamna "rambursare".

29.In episodul 17 cand Ciel il gaseste pe Undertaker intr-o oala cu sare, Sebastian isi pune batista la nas.Acest fapt arata ca demonii au o slabiciune la sare.

30.Tot in episodul 17 una dintre calugarite spune ca vocile baietilor sunt superbe auzite si din camera preotului.Daca asta nu implica viol nu stiu ce altceva ar putea fi.

Otaku ModeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum