La cererea unei citioare m-am gandit sa vorbesc putin si despre acest gen de anime.Sincer nu ma pasioneaza foarte mult genul Harem.Nu suport genul asta de anime-uri in care 5 puicute sunt disperate dupa un tip.(Exceptie facand Yosuga no Sora,chiar imi place...uneori nu ma pot intelege.).Chiar daca Harem-ul obisnuit imi displace total nu pot sa spun acelasi lucru si despre Reverse Harem.
Acum pe bune,cand vezi atatia baieti kawaii intr-un singur anime siguri inunzi casa de nosebleed.Totusi,acum sincer,cate dintre noi nu se dau cu capu de pereti cand le vezi pe fete ca sunt atat de rusinoase si cand unul din tipii aia super duper draguti o saruta ea fuge?Un exemplu ar putea fi Heroine din Amnesia.Cand scumpul de Shin o saruta ea pur si simplu refuza.Cu toate acestea Revers Harem este un gen absolutt genial.
Uiati si o mica listuta cu anime-uri Reverse Harem:
1.Amnesia
2.Brohers Conflict
3.Diabolik Lovers
4.Kamigami no asobi(inca nu l-am terminat)
5.Uta no prince sama
6.Ouran Highschool Host Club
7.Kin'Iro no Corda: Blue Sky
Sunt sigura ca pe multe dintre ele le stiti si voi,dar nu strica niciodata o mica recapitulare.
______________________________________________
Okay,acum am o mare problema si v-as ruga din tot sufletul sa-mi spuneti daca stiti cum se rezolva.Am dat sa ma uit la un anime si nu mi-a mers decat 5 minute iar dupa a facut cateva sunete ciudate si sa facut totul verde.Am incercat pe mai multe surse cu mai multe anime-uri si filme si tot asa sa intamplat.Care credeti ca ar fi problema si cu as putea sa o rezolv?