Claymore

1.2K 45 11
                                    

Acum mult timp, Yoma, monştri ce-şi schimbă forma, s-au transformat în oameni pentru a trăi deghizaţi în oraşe umane, hrănindu-se cu ei în secret.

O organizaţie secretă fără nume a descoperit o cale de a implanta carne de Yoma în oameni pentru a crea hibrizi destul de puternici pentru a-i învinge. Abilităţile de bază ale unui hibrid includ vindecare mai rapidă, modificare limitată a formei corpului, abilitatea de a detecta Yoma şi alţi hibrizi şi o creştere în întregime a puterilor fizice ce le permit să mânuiască săbii grele, pentru care sunt numite Claymore. Din motive necunoscute, doar femeile sunt alese să devină Claymore. De deseori sunt alese pentru implantare după ce devin singurele supravieţuitoare ale unor familii atacate de Yoma; asta le asigură loialitatea şi dorinţa de a îndura durerosul proces de transformare.

Organizaţia trimite Claymore către oraşe ce-şi pot permite să plătească taxa de ucidere a Yoma. Organizaţia este deseori strictă şi nemiloasă, Claymorele ce încalcă regulile riscă să fie vânate de camarazii lor.

Povestea Claymore urmăreşte aventurile frumoasei războinice Claire, ce luptă cu monştrii în timp ce se străduieşte să-şi păstreze umanitatea.

Povestea este una foarte interesantă şi originală,pesonajele sunt bine conturate iar grafica este una destul de bună.Acest anime are doar 26 de episoade,dar cu fiecare episod vizionat îţi doreşti mai mult.Acesta este o combinaţie între acţiune,fantezie,horror,aventură şi dramă ce îţi stârneşte curiozitatea.

Mai jos găsiţi un AMV să vă faceţi o idee.

Otaku ModeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum