In primul rand,da sunt o nemernica idioata ca nu am mai postat de atea saptamani,dar na luni am examen si pana mea...intelegeti voi ca sunteti de treaba.In al doi-lea rand vreau sa va multumesc din corashon pentru aproape 4 mii de lecturi.Va iubi dubi doar pe voi.
Ma gandeam sa vorbesc astazi,dupa atatea saptamani de pauza,despre baietii draguti din anime-uri.Referindu-ma strict la fete:sunt sigura ca ati avut cel putin un anime crush. Acestia nu doar ca te impresioneaza prin felul in care arata,dar sunti si mai draguti atunci cand le vezi comportamentul.Parca ti-ai dori sa existe si in realitate...eu una imi cam doresc.
Primul meu anime crush a fost Ichigoku Ren din Hell Girl.Era un tip foarte simpatic,par negru,stil emo si foarte devotat.Aveam doar 8 sau 9 ani cand l-am vazut prima oara si eram cam geloasa pe Ai Emma...aveam doar 8-9 ani pana la urma.Am avut destui anime crush si daca incep sa-i enumar cred ca v-as inpuia capul.Totusi am sa ii spun pe cei mai importanti:Ichimoku Ren,Hakuryuu Ren,Alois Trancy,Kuchiki Byakuya,Grimmjow,Sting Eucliffe si cel mai important Kurosaki Ichigo,il ador pur si simplu.
Vara asta dupa ce termin cu examenele am sa ma uit la mai multe anime-uri si sunt sigura ca voi gasi si pe acolo 3-4 anime crush.
Pe final vreau sa va intreb,care este al vostru anime crush?