In acest capitol m-am gandit sa scriu despre cateva personajele din anime-uri a caror gen este necunoscut.Acest tip de personaj provoaca mici certuri sa le zic asa,printre fanii anime-urilor.Unii spun tare si clar ca este fata,altii ca este baiat.As vrea sa va vorbesc despre cateva din personajele cunoscute de mine care au la gen "unknown".
Primul personaj este Crona Gorgon din Soul Eater.Sincera sa fiu eu una mor dupa acest personaj,cu toata nebunia lui.Parerea mea despre acest personaj este ca acesta este fata.Se spune ca in anime este fata iar in manga baiat(ceea ce dupa mine nu prea are logica)dar eu cred sus si tare ca este fata.De ce?.Daca observati cand Crona era mic/a purta rochie....sau era roba?Pe langa asta numele Crona(care vine de la jocul de cuvinte "Kuro na" ce inseamna cel intunecat...sau cea)mie imi suna foarte feminin.Deci eu cred sus si tare ca este fata si nimic nu imi poate schimba parerea.
Un alt personaj care are unknown la gen ar mai fi Alluka din Hunter x Hunter.Multi spun(destul de multi chiar)ca Alluka ar fi baiat.Fratior,uitati-va la aspect.Tipul/tipa a fost tinut/a inchis/a ani de zile intr-un loc impenetrabil fara sa poata face nimic.Nu are cum sa ii fi venit aspectul feminin peste noape.Mai ales ca desi a fost tinut/a arata foarte ingrijit.Oricum Alluka este foarte dragut/a chiar daca omoara lumea chiar si fara sa stie.
Un ultim personaj pe care as vrea sa-l dezbat ar fi Envy din Fullmetal Alchemist.Mda...numele nu este cel mai masculin lucru posibil,dar judecand dupa aspect si voce nu ai cum sa nu-ti dai seama ca este baiat.Nu pricep de ce i sa pus la gen unknown deoarece dupa mine este vizibil ca este baiat.(Totul este vizibil dupa mine daca ati observat.)Nu vorbesc prea mult despre acest personaj deoarece nu am vazut tot FMA si nu cred ca sunt 100% in masura sa-mi dau cu parerea.
Nu este cel mai inspirat capitol dar sper sa va placa.La ora asta numai aceste personaje le am in cap. Daca mai stiti si alte personaje cu gen necunoscut nu ezitati sa-mi spuneti.