*Genuri anime

1.8K 65 4
                                    

In fiecare capitol am recomandat cate un anime si in fiecare anime am spus in ce gen se incadreaza,dar poate unii dintre voi nu stiu ce semnificatie are fiecare cuvant.Asa ca m-am gandit sa fac inca un capitol special si de data aceasta va voi spune ce inseamna fiecare gen.

Mecha - anime / manga cu roboti, cyborg si tot ce tine de robotica

Ecchi - anime/manga cu continut erotic/pervers (ATENTIE nu pornografic)

Yuri si Yaoi fac parte din genul Hentai (pornografic).

Yaoi - relatii sexuale intre personaje de sex masculin(daca ma intrebati pe mine,este cel mai tare gen)

Yuri - relatii sexuale intre personaje de gen feminin(nu pot spune ca ma atrage prea mult)

Iar pentru a nu cunfunda genurile Yori, Yuri cu cele Shonen-ai,Shojo-ai

O sa dau o definitie si a celorlalti doi termeni:

Ambele genuri (Shonen-ai, Shojo-ai) sunt folosite in anime-uri/manga cu o poveste romantica normala.Si anume:

Shonen-ai = relatie de dragoste(banal) intre doua personaje de sex masculin(mi se par superbe)

Shojo-ai = relatie de dragoste intre doua personaje de sex feminin

Slince of life =acest gen arata povestea de viata a personajelor principale din anime-ul respectiv

Cum a spus si Saby-chan  am uitat sa mentionez doua genuri foarte importante:shounen si shoujo.Cum a mentionat si Saby-chan cele doua genuri sunt total diferite.In timp ce shoujo este un gen specific fetelor cu mult romantism(care pe mine ma plictiseste),shounen este un gen mai mult pentru baieti cu multa actiune si putin romantism(gen Nruto,Hunter x Hunter sau D.Gray-Man).

_____________________________________________________

Daca doriti sa mai fac si alte capitole speciale doar spuneti-mi despre ce sa fac.

Otaku ModeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum