Part 2

107 6 0
                                    

Jeg kommer hjem, og heldigvis er i gen hjemme endnu. Jeg skifter igen, og lægger mig i min seng. Har jeg endelig sagt at Jeg sagde jo mine øjne skinner Fkn meget Gjorde jeg ikke? xD..Og som sagt hvis jeg tager mine briller af Skinner de. Så når jeg har min dragt på skinner mine øjne så de ikke kan se mine øjne. Du ved så de ikke kan se hvem jeg er Hihi. BTW mine briller er med falske Synsting. Håber du forstår. "Jeg er hjemme!" Råber Lisa. Jeg går nedenunder. "hej, havde du det sjovt hos Emily?" Spurgte jeg "Tja, det var lidt kedelig for vi skulle lave lektier først, og du ved hvor meget jeg hader lektier" griner hun, og tager et æble. "Hvor er far?" Spørg Lisa "Arbejde han kommer om 2 timer" smiler jeg "Tror du far stadig har deprassion?" Spørg Lisa trist "nej, han har bare meget arbejde" svarer jeg. Hun nikker og går.
(Næste dag)
Jeg vågner op af mit vækkeur. Jeg tager mit tøj og går i skole. Når jeg kommer ind på skolen høre jeg alle tale om "Den mystiske Pige" Du ved Mig :). de fire drenge kommer igen "hvor mange gange skal i banke mig" siger jeg "Til du er helt færdig" siger Mason "Hvorfor gøre i endelig det her?" Spørg jeg bange "Det rager ikke dig" siger Alexander. Jeg begynder st løbe "Tag hende!" Høre jeg Ethan råbe. Jeg prøver at løbe uden at bruge nogle af mine evner. BTW jeg har faktisk jord, ild, luft og vand evner :)). Tilsidst fanger de mig "please lad mig være" prøver jeg "hvorfor skulle vi?" Siger Liam. "Bare lad hende være vi kommer forsent til time" siger Alex. De går alle sammen og kigger mærkeligt på alex. Jeg går ind i klassen, jeg har matematik nu.
(Efter time)
Efter når timen er gået og alle er gået er det bare mig og matematik læren Sebastian "Daniella" kalder læren "Ja?" Spørg jeg "Altså, du er virkelig god til matematik. Så jeg vil spørger om du måske vil hjælpe en anden elev med matematik" spørg Sebastian "Ehm..." "Vi kan aftale at i kan mødes når du har tid" afbryder han mig "Ehm..jeg ved" "okay aftale, hver Tirsdag mødes i hjemme hos ham eller her i skolen" siger han uden jeg har svaret og går. "Men.." Prøver jeg. Men inden jeg siger det er han gået.

__________________

Hej, håber i kunne lide denne Kapitel :) hvis i kunne kan i godt Stemme :) hvis der skal være noget anderledes så skriv i kommentaren :)
Mig❤️

The secret (på pause)Where stories live. Discover now