Part 18

77 3 1
                                    

Nogle gange ligger jeg bare random.  billeder :)
Jeg kan ikke siger jeg til stemmen. Stemmen svare ikke. Skriget forsvinder pludselig. "Er du okay?" Spørg Alex "Ja, mine øre er lidt mærkelig nu om tider" griner jeg. Alex Griner ikke men kigger bekymret. "Bare rolig, det er ikke noget. Men ses og held og lykke med daten" siger jeg og går ind i huset. Min far er dejlig hjemme. "Daniella, jeg kan kun være hjemme i dag jeg skal IGEN på arbejdesferie men jeg har snart sommerferie" sigEr min far imen han har travlt. "Lisa skal På lejrskole i 2 uger" diger min far og kysser mig "farvel" siger han og kysser mig på panden. Lisa er på vej ud med kufferten "farvel søs" krammer Lisa mig "farvel" Smiler jeg. Hun vinker og går. Jeg går hen til sofaen og sukker. "Alene hjemme som altid" siger jeg til mig selv. Jeg tænder fjernsynet og falder i søvn. Jeg vågner op af en banker på døren. "Jeg kommer" råber jeg. Jeg åbner og ser Alex "GODE NYHEDER" siger han med et lumsk smil "Hvad så?" Siger jeg træt "Nina og jeg dater" smiler han "okay..?" Gaber jeg "er du ligeglad?" Spørg han "Nej!...jeg er bare virkelig træt" siger jeg. "Alex"'siger jeg "ja" spørg han "Tillykke med Dig og Nina" smiler jeg. Han smiler. "Jeg skal gå nu" siger Alex "ja" rømmer jeg. Jeg bliver ved med at kigge på ham indtil han rigtig går. Der er en slags føltelse inden i Jeg kan ikke lide denne føltelse Ligenu. Jeg lukker døren og sukker igen.
____________________]

Hej, håber i kunne lide denne Kapitel :) hvis i kunne kan i godt Stemme :) hvis der skal være noget anderledes så skriv i kommentaren :)
Mig❤️

The secret (på pause)Where stories live. Discover now