Part 39

25 2 0
                                    

"HVAD VIL I?" Spørg dronning "Vi vil have...hende her" siger en dæmon og peger på mig "Hvorfor vil i det!" Spørg jeg "ved hun det det ikke endnu" griner dæmonen "ved hvad........Hvad sker der?" Spørg jeg "Du Daniella Jackson....eller skulle jeg sige Prinsesse Daniella den udvalgte med mægtige Kræfter" siger dæmonen. "Hvad?...hvorfor kalder han mig det!" Spørg jeg surt "Daniella jeg..." Prøver madelin "er jeg i familie her!!!" Spørg jeg "Den udvalgte!!!!....Hvorfor fortalte du ikke noget!!!" Spørg jeg "Daniella, jeg ville fortælle det men det er for tidligt at sige" siger madelin "ja det er rigtig....søster" siger Diana. "Søster!!...vent.." Siger jeg fra vred til Trist "er du min mor?" Spørg jeg madelin "Daniella.." Prøver madelin "Ingen snak!!...Vil du daniella skifte side. Til os dæmoner" siger dæmonerne. Jeg kigger på de andre. Alle ser Spændte men også bange ud. Jeg ved hvad jeg skal gøre. "Nej!...Selvom de har løjet for mig er de min familie. De gjorde det for min skyld. I burde forsvinde!! Rør i min familie, skal i forbi mig" siger jeg "Daniella NEJ" råber Diana. "Okay" griner dæmonen. Dæmonen tog mig. "Slip mig" sagde jeg dæmonen kom til at tabe mig det værste er at det var mega lang for han fløj. "Det her er ikke slut jeg kommer på et eller andet tidpunkt. Siger dæmonen. Jeg er ved at falde. "Hurtig en eller anden HJÆLP HENDE" siger Alex. Diana Laver en vandbobbel Til mig så jeg kan Falde Uden at slå mig. "Tak" sagde jeg. "Daniella, jeg Tor vi burde snakke os alle 3" siger madelin.
I øverummet
"Velkommen til øverummet. Det er her Diana øver dig med sine kræfter. Hun har kun 1 Kraft Det har jeg også" siger madelin. Vi sidder alle 3 i bordet. "Er jeg så din datter?" Spørg jeg hende "ja" siger hun glad. "Jeg er din søster??" Spørg jeg "Yep" siger hun "Men...Hvordan kan jeg Så bo.." Siger jeg forvirret "Da du var lille ville alle dæmoner tage dig. Vi vidste ikke hvad du skulle gøre, så jeg tog din fars Hukommelse. Jeg skulle faktisk tage dig selv til jorden pga beskyttelse men din far bad ham om st tage med så jeg tog hans hukommelse. Han er lidt dårlig til st holde på hemmeligheder. Diana og jeg ville beskytte folkene her på Fariya. Din søster Lisa er ikke din søster. Hun er din Alf, men hun skal bare ikke hjælpe så meget. Jeg har set der hvor du blev mobbet. Det gjorde mig trist, men jeg kunne ikke gøre noget" forklare hun. "Men hvem var så hende kvinde der døde den nat" spurgte jeg "hun var din stedmor" siger hun. "Lad mig vise dit rigtige værelse" siger Diana.
_______________________________________
458 ord :)

The secret (på pause)Where stories live. Discover now