Part 21

61 2 1
                                    

Efter skole
Jake og jeg har lovet vi skulle mødes. Han virker flink. Alex og Nina kommer forbi os. "Hvem er han?" Spørg Alex "Han hedder jake" smiler jeg "Skulle i ikke lave matematik sammen" spørg jeg "Nah, jeg magter det ikke" siger Nina. Jeg ruller øjne af hende "så...JAKE" siger Alex "Ja?" Siger Jake "Du er ny på skolen?" Siger han "Ja, jeg stødte ind på Hende her skønhed" siger Jake og peger på mig. "Åh, tak" smiler jeg til ham. Alex giver et dræberblik til Jake. ".Jeg tror vi gå....AV" råber jeg. "hvad sker der?" Spørg Alex "er du okay?" Spørg Nina og jake. Skriget er tilbage :( "Ja det er bare mine øre" siger jeg og prøver at holde skriget ud. "Okay" siger Jake. "Jeg vidste der ikke var noget galt med dig. Kom Alex lad os gå" siger hun og går. Alex kigger lidt trist på mig "jeg tror jeg tager hjem" siger jeg til Jake "du kan lide ham" siger han stille "hvad?" Spørg jeg "Du kan lide ham" siger Jake "Hvad?...HAM...NEJ!" Siger jeg "Jo du kan. Den måde du ser på ham" siger Jake med et smil "Jeg kan ikke lide ham, PUNKTUM." Siger jeg og,går hjem. Jeg høre Jake grine lidt. Jeg kigger på mig selv i spejlet. Grim, grim, grim og atter grim "du er ikke grim" siger stemmen i mit hovede. "Jo" jeg er virkelig grim. Igen får jeg et syn, af en dame der er fanget. Jeg ignorer det og Går over til min seng.

The secret (på pause)Where stories live. Discover now