Efter koncerten var der en slags Meet and greet. "Så du er den Daniella helt jeg har hørt om" siger Troye Coul. "Ja" siger jeg akavet og nevøs. Jeg går hen til Alex og Jake. "Hey Daniella, kan du gøre mig en tjeneste" spørg Alex mig "hvad så?" Spørg jeg "dig og Diana er meget tætte, måske kunne du Spørger om hun kan lide mig" siger han jeg kigger på Diana som flirter med troye. "Okay" siger jeg med et fake smil. Jeg er ved at gå i stil jeg vælter...IGEN, griber Alex mig. Vi kigger på hinandens læber. "Sukan ikke blive ved med at vælte sådan her ellers skal jeg bare redde dig" siger jeg. Jeg går hen til madelin. "Skal du ikke hen til Troye?" Spørg Hun mig "nej" siger jeg med et smil "Noget galt?" Spørg hun "Hvordan fik jeg denne evne?" Spørg jeg pludselig "hvad mener du?" Spørg hun "Jeg har jo det her evner. Hvorfor?...jeg høre ikke engang til nogen steder. Jeg føler mig virkelig uvelkommen i alle steder" siger jeg "Nej da, du er mere end velkommen her. Bare lad som om jeg er din mor" griner hun og holder mine skulder. Jeg får et syn da hun holder min skulder. "Desværre Daniella, vi bliver nød til det her" jeg er tilbage til verden. Jeg ryster på hovede lidt.
Tilbage til slottet
"Dronning madelin, dæmonerne vil tale med dig" siger hendes assistent "Lad dem ikke komme ind" siger hun. Hun trykker på en knap. Alle folk her i Fariya flygter hjem. "Skal vi ikke lukke dem ind? Hvis de ikke gøre kan det skabe problemer. Måske vil de blive sure og Komme herind" siger Jake "Hmm...du har en pointe...luk dem ind" siger dronning "hvor er Diana?" Spørg madelin. "Vi er her" siger hun og holder i hånd med Alex. Porten åbner og dæmonerne er her. "Hvad vil du?" Spørg dronningen "Hvor er pigen der reddet dig!" Sagde en dæmon "hvorfor?. Hvad ville i med hende?" Spørg dronningen. "Vi har hørt!!.." "Få Daniella væk herfra" hvisker Diana til Alex. "Hvorfor" hvisker han tilbage "Bare gøre det!" Siger hun. Han kommer hen til mig og skubber mig væk. Vi er i et andet værelse nu. "Hvad laver du?!" Spørg jeg "ikke noget" smiler han falsk. "Lad mig komme forbi" siger jeg. Han lader mig ikke gå. Diana kommer ind. "Kom" siger hun. Dæmonerne er gået. "Hvorfor gik du" spurgte Jake "spørg Alex!" Siger jeg sur. "Hvad talte de om?" Spørg jeg "ikke noget!" Siger madelin hurtigt. Jeg kigger med et SIGDET blik. "De ville have en pige" siger hun "hvem er denne pige" spørg jeg "det ved jeg ikke" sagde hun "Mor" kalder Diana. "Skal vi ikke bare fortælle det" høre jeg hende sige. Pludselig er der fuld med dæmoner på slottet.
______________________________________
Hvad sker der NUU???
YOU ARE READING
The secret (på pause)
FantasyADVARSEL DENNE HISTORIE ER CRINGE DA KEG SKREV DEN I 2017 SÅ DER KAN VÆRE STAVEFEJL OSV UNDSKYLD HVIS DEN ER CRINGE Daniella er en 16 årig pige som faktisk er lidt af en superhelt. Hun har særlig evner og hun vil bruge de evner til at hjælpe folk i...