Når matematik timen er slut går jeg hen til mit skab. Jeg ser alle sammen løbe hen til kantinen. Jeg følger efter dem Jeg ser Alle er i en rundkris, jeg går foran og ser min lillesøster Der bliver kvalt "SLIP HENDE" siger jeg "Næh" siger liam "H..j..æ..l..p" siger lisa "Lad hende være" siger jeg Sur. De bliver bare ved "Please, lad hende være. Gøre det alt det i vil mod mig. Bare ikke hende" siger jeg. Alex kigger på mig o siger "Slip hende" Liam slipper hende og Lisa falder. Jeg går Hen til hende. "er du okay?" Spørg jeg. Hun trækker vejret Hurtigt og hendes hjerte banker Hurtigt. "hvad har i gjordt?" Råber jeg til drengene. Drengene ser bange ud. Lisa er ved at besvime. Jeg tager min telefon og ringer til en ambulance. Jeg måtte ikke gå med på hospitalet. Min far skulle med. Jeg er inde på rektorens kontor sammen med liam, alex, mason og Ethan. "Hvorfor Kvalte i Lisa, VED I HVOR FARLIGT DET ER" råber rektoren. Jeg ryster mega meget over Lisa. "vi vidste ikke at hun ville besvime" siger Mason. Alex bliver ved med at kigge på mig. Rektorens telefon ringer "lige et øjeblik" siger rektoren og går ud. Nu er der bare akavet. "Undskyld" siger drengene i kor "På grund af jer er min lillesøster På hospitalet. Tror i bare jeg kan tilgive Jer. I må meget gerne kvæle mig, men jeg kan ikke miste en familie medlem igen. Så i skal ALDRIG røre min søster igen, ellers Bliver der ballade" siger jeg sur "Ballade, som om du slå os" siger Ethan "I ved ikke hvad jeg kan" siger jeg. Jeg mærker den føltelse Igen med at nogle er i fare. Rektoren kommer Endelig "Drenge, i er alle bortsvist i 2 dage og hvis der bliver mere ballade bliver i ikke længere elev i denne skole mere" siger rektoren.
________________
Drammmaa...ved godt det med at kvæle er overdrevet men havde ikke nogle ideer så jeg Skrev bare noget :)) men xD..Hej, håber i kunne lide denne Kapitel :) hvis i kunne kan i godt Stemme :) hvis der skal være noget anderledes så skriv i kommentaren :)
Mig❤️
YOU ARE READING
The secret (på pause)
FantasyADVARSEL DENNE HISTORIE ER CRINGE DA KEG SKREV DEN I 2017 SÅ DER KAN VÆRE STAVEFEJL OSV UNDSKYLD HVIS DEN ER CRINGE Daniella er en 16 årig pige som faktisk er lidt af en superhelt. Hun har særlig evner og hun vil bruge de evner til at hjælpe folk i...