Vi lander ved gulvet. Jeg står op og står. Jeg kigger rundt "Det her sted har jeg set" mumler jeg. "Velkommen" siger en gammel dame "i må være Jake, Alex og Daniella. Følg med mig jeg er Prinsesses Dianas Assistent" siger hun og følger os til hende. "Buk jer for Hende!" Siger Assistenten skrapt "i behøves ikke at bukke jer" siger hun med sin flotte stemme. Hun kigger på Alex og så mig. Hun ser trist ud, men også virkelig flot. Hun har vinger og flot langt hår hendes tøj skynder og..ja alt muligt . Hun rejser sig fra sin trone. "Du må være pigen der ville hjælpe?"'siger hun "ja..det er mig" siger jeg akavet. "Du ser lidt bekendt ud" siger jeg. Hun smiler tilfreds. "Hvem er du så" sagde hun og gik hen til Alex "jeg hedder Alexander, men kald mig Alex" siger Alex. Hun får øjenkontakt med ham. "Hvem skulle vi hjælpe" spørg jeg "Du skal hjælpe min mor. Dæmonerne har taget hende. Hun er dronning her. Alle her i Fariya er triste. Hun sagde jeg ikke må tilkalde dig men det gjorde jeg" siger hun "hvor er kongen?" Spørg jeg "det ved vi ikke. Den eneste der ved det er min mor" smiler hun lumsk. Jake ser helt som om han har det ubehageligt. "Hvordan kan jeg Så hjælpe?" Spørg jeg "tag over til dæmonernes by. Tag over til et sted hvor der er flagermus skilte" siger hun. "Det kan de ikke bare gøre" siger assistenten "jeg vil gøre alt For min mor" siger hun. Jeg kigger på Mennesker eller hvad de nu er som er helt triste. "Jeg gøre det" siger jeg. Jeg transformere. Jeg har så ikke vinger, men jeg har evner. "Jeg skal nok føre dig derhen" siger hun og tryller en portal derhen. Hun har nok også evner. Alex savler næsten over hende. Jeg går over til portalen. Jeg lander ved en sort Og klam Verden. Alt er stille. Det er ret creepy. Jeg kigger lidt rundt. Jeg høre noget bag mig så jeg vender mig og ser en edderkop. "Nåårh, det er bare en edderkop" mumler jeg. Edderkoppen er pludselig VIRKELIG stor. Jeg begynder at angribe dem. Den dør hurtigt men stykkerne af dem kommer tilbage. Jeg løber hurtigt. Jeg leder overalt men ser intet. "Hallo, er der nogen?" Råber jeg. Jeg ser skiltet med flagermus. Det er stort som et slot. Jeg banker på derind. Ingen svare jeg går derind selv. Jeg prøver at finde damen men en ting er sikkert. Jeg ved ikke hvordan hun ser ud! Jeg høre nogle snakke. Jeg vender mig om, jeg ser en dæmon. Jeg sparker og slår dem. "Gå væk herfra" siger damen i mit hovede "nej!!!..jeg går ikke uden dig hvor er du?" Spørg jeg. Jeg høre hun sukker "jeg er i et fangehul i kælderen" siger hun.
Jeg går ned Til kælderen. Det hele er en labyrint. Jeg ser en dør. Jeg åbner den men den er låst. Jeg gøre noget jeg ikke helt ved hvad. Pludselig er den åben. Jeg ser en bekendt kvinde som er med fuld smerter overalt. De har tortureret hende. "Daniella" siger hun i smertefuld "jeg hjælper dig" siger jeg "Tag først de 2 hunde der" siger hun og peger på nogle små cute hunde. De er hvide. Men også helt beskidt. Jeg tager dem op og tager kvinden. Alarmen er i gang. Jeg løber med kvinden og hundene. Vi er omringet. Jeg begynder at angribe dem. "lad dem være!!" Råber en mand. And bliver til en dæmon "Vi tager dem en anden gang" siger han. Vi begynder at løbe og løbe og løbe.
På Fariya
Jeg tager dem med ind på slottet. Hvor Diana er. "MOR!" Råber hun bange. Alle deres Kok, stuepige osv hjælper hende og hundene. Jeg transformere tilbage til mit gamle jeg. "Tak, tak, tak TUSIND TAK" siger hun med glædes tårer. "Det var da så lidt" siger jeg "vi må tilbage" siger jeg "Det kan i ikke" siger Diana "i må hjælpe os med at vinde kampen. Dæmonerne er sikkert ude på krig" siger hun. Mig, Jake og Alex kigger på hinanden og nikker.
___________________
Magtede ikke at rette. XD
YOU ARE READING
The secret (på pause)
FantasyADVARSEL DENNE HISTORIE ER CRINGE DA KEG SKREV DEN I 2017 SÅ DER KAN VÆRE STAVEFEJL OSV UNDSKYLD HVIS DEN ER CRINGE Daniella er en 16 årig pige som faktisk er lidt af en superhelt. Hun har særlig evner og hun vil bruge de evner til at hjælpe folk i...