Part 28

46 3 1
                                    

1 måned senere
Jeg er blevet virkelig god til mine evner. Vi har fanget virkelig mange Der arbejder sammen med dæmonerne. Alex og jeg, vi har bare været sur på hinanden og så venner. Sur på hinanden og så venner. Sådan har det bare været. "Monstre på vej til parken" siger jake "okay" siger jeg og flyver. Bdrh de ser så klamme ud. Har jeg endelig glemt at fortælle Mason, ethan og Liam Er blevet bortvis. Alle de gange de slog mig var der kamera. Jeg fanger nogle af monstrene. "PAS PÅ BAG DIG!" Siger stemmen i mit hovede jeg dukker mig hurtigt. "Tak" siger jeg og kæmper videre. Alle mennesker flygter i panik. Et monster har fanget en dreng...DET ER ALEX. "slip ham!" Siger jeg med min lange elektrisk Stang. "Nej!. Jeg vil Tage hjernen ud af ham" siger han sur. "Hjælp" siger alex i panik. Gade vide hvor Nina er. "Lad ham være!" Siger jeg "Kæmp mod mig!! Og du får ham!..." siger han of slipper Alex. Jeg nikker. han gøre sig klar til kamp. Jeg begynder stille med en svag LuftBold. "Hvor er den store TEG hvor jeg har hørt om!" Siger han. "det du skal gøre er Lave en vandbobbel i hans Ryg men den skal være stor nok Til han smelter" høre jeg Jake sige i min øredims. "Okay" siger jeg og gøre mig klar. Jeg går bagved ham mange gange men det er svært når han vender sig om. "DU KAN GODT!" Siger Alex. Jeg frosser ham til. "pkay, tø ham op Og Skynd dig at lave en stor vandbobbel, men pas på Det kan ende virkelig galt" siger Jake "Hvad sker der hvis det mislykkes" spørg jeg "De kan rive dit hud ud" siger han. Jeg tøver lidt Men gøre det alligevel. Jeg trækker vejret og gøre vandbobbel klar. Jeg tøer ham op og SKYNDER mig at kaste vandbobbel. DET LYKKES han smelter. "GODT GÅET!" Siger jake. Jeg går hen til Alex og Hjælper ham. "Tak" siger han og kigger mig i øjet. "Hvem var du sammen med?" Siger jeg og ignorer hans tak "Min kæreste Nina" svare han. "Hvor er hun nu?" Spørg jeg "Hun stak af" siger han. "Næste gang kan i stikke af sammen" siger jeg. Jeg får øjenkonta -kt med ham "kender jeg dig" spørg han "Hvad mener du?" Suger jeg nevøs. "Du ligner jeg kender" siger Han. Jeg gøre mine øjne mere lyse for ikke han skal se mig. "Glem det" siger han. "Du må gerne gå nu" siger jeg. Han går stille væk. "Du bliver nød til at sige det til ham før eller senere" siger Jake. "Jeg vælger Senere" siger jeg og griner.
______________________
449 ord :)

The secret (på pause)Where stories live. Discover now