Jeg kom tilbage til verden. "Ånd" mumlede jeg uden at vide hvorfor "hvad?" Spørg Alex og Jake i kor. Jeg skulle lige til at forklare men Alex telefon ringede. "Hallo?" Sagde jeg. Han sluttede sit opkald "hvem var det" spørg Jake "....Nina" siger han "har du ikke slået op med hende endnu" kom det ud af min mund. "Nej, jeg må gå" siger han. Jeg sukkede en smugle. "En der er jaloux" siger Jake "nej!...Jeg syntes bare Nina ikke helt er godt for ham" siger jeg. "Nå men...hvorfor sagde du 'Ånd' " spørg Jake og skifter emne. Jeg kom i tanke om jeg måske Skulle holde det hemmeligt. "Ikke for noget" smilte jeg.
Alex synsvinkel
"ALEX!" Siger Nina "Hej" siger jeg "Hvor har du været henne?" Spørg hun med sit bitchy ansigt "Ehm.." Tøver jeg. "Vi må tale" siger jeg. "Er der noget galt min Smukke Mason..." Siger hun "Mason?" Spørg jeg spørgende "JEG MENER ALEX" siger hun nevøs "ER DU UTRO MED MIG!" Råber jeg. "nej! Jeg kan forklare jeg..." Prøver hun "fortæl sandheden!" Siger jeg rolig "okay, ja....jeg er dig utro og det er forkerk men det er fordi.." Stopper hun "fordi hvad?" Spørg jeg "Fordi jeg ved at...dig og Daniella er de perfekte sammen!..hver gang i kigger på hinanden lyser jeres øjne op. I får dybt øjenkontakt" siger hun trist "Nej!.. Det er ikke rigtig jeg.." Prøver jeg "STOP" siger hun Ikke trist men Irriteret men også lidt glad. "Tag ud til hende og fortæl hvad du nu føler. I 2 er ligesom AKSEPOT OG PRINSEN" siger hun med et smil. Jeg begynder lidt at grine "Jeg har altså ikke føltelser for hende" siger jeg "FORTÆL NU BARE SANDHEDEN JEG VED DET JO GODT" siger hun. Jeg sukker "okay, jeg kan godt lide hende" siger jeg "Jeg vinder" smiler hun lumsk "tag nu ud til hende!" Siger hun. "Du har ret" siger jeg og løber hen til hende. Jeg går hen til studiet og Ser pludselig Jake og hende kysse. De stopper med at kysse.
DANIELLA'S synsvinkel
15 minutter før
Alex er gået og Jake spørg jeg pludselig om noget mærkeligt "Kan du lide Alex?" Spørg han "Nej" siger jeg " "så må jeg vel godt gøre det her" siger Jake og kommer Tættere. Pludselig kysser han mig. Jeg kysser ikke med og Trækker mig fra kysset "Alex?" Siger jeg. Han ser såret ud. "Jeg tror jeg går nu" siger han og går. "Hvad går dig af dig!" Råber jeg til Jake "undskyld..." Siger han jeg giver ham deæberblikket og går løber hen til ham. "Alex!" Råber jeg. Han vender sig om "jeg kan forklare" siger jeg "det behøver du ikke...jeg er ikke din kæreste og jeg kan ikke lide dig Og aldrig har kunnet det" siger jeg "Alex" prøver jeg. "Hvad?" Siger han "Jeg kyssede ham ikke" siger jeg "HAN kyssede mig" siger jeg. "Nåårh" siger han "undskyld" mumler han "og en ting mere. Når du bliver sur så få lige styr på hvad du siger ik?" siger jeg med et smil og går. "Gøre dig klar til kamp" siger stemmen "Det eneste jeg har brug for er Nogle der støtter mig" siger jeg. Jeg tager hen til Jake. Alex er der også. Jake siger undskyld for alt det der men han siger også han nok skal forklare det efter alt det her er overstået. Vi bliver ved med at træne. "Kan vi ikke gøre noget andet. Måske kan du finde på noget så jeg kan få mere større evner" siger jeg "HM.." Siger Jake. "Argh, jeg kan ikke engang klare dæmonens skrig hvordan skal jeg så klare dæmonen og HANS HJÆLPER" mumler jeg... "jeg har det!" Udbryder Jake "prøv at Skyde Dæmonen med et stort Brag. Du ved...Ild, vand, jord og luft sammen." Siger Jake "Jeg kan prøve" siger jeg "Være nu forsigtigt" siger Alex. Jeg lukker øjnene og trækker vejret. Ild vand jord...og luft. "Du klare det godt" siger Jake. Skreget er tilbage. Jeg mislykkes og falder ned på knæ og dækker mine ører. "Det skrig!" Siger jeg sur. "Kan det ikke lade mig være bare et sekundt" siger jeg sur. Jeg kigger rundt. Jeg får et syn. "Det skal nok gå" siger en bekendt stemme" tilbage til verden. Den stemme. Den lyder bekendt. Min telefon ringer. Det er Lisa. "Ring til politiet. Der er indbrud i vores hus" siger hun "er du ude af huset" spørg jeg "....Nej" siger hun bange. Jeg lægger på. Jeg går hurtigt til vores hus. Jeg har transformeret. Tyven er lige ved Lisa. "Lad mig være" siger hun. Jeg laver ild i hans bukser. "ARGH, VAMT" siger Tyven. Vi begge begynder at grine. "ARGH, ER DET DIG!!...BARE LAD MIG VÆRE JEG SKAL NOK GÅ" siger tyven og løber væk. Jeg flyver væk og transformere tilbage. Så laver jeg som om jeg har løbet herhen. "Hvad så?" Spurgte jeg "TEG/the element Girl kom og reddet mig" siger hun "Godt" siger jeg "Det må være dejligt at være sådan en superhelt. Hun hjælper andre og vil gøre alt for os." Siger Lisa. Jeg kigger på Lisa som ser glad ud. Efter kigger jeg på mine hænder. "Jeg skal gå nu. Jeg kommer hjem Klokken 21:00 eller 20:00" smiler jeg. Hun nikker en smule enden jeg går. Jeg løber hen til Alex og Jake som snakker. "Hvad så?" Spørg Jake jeg kigger trist ned "noget galt?" Spørg Alex "Hvad nu hvis..Jeg failer til Kampen mig dæmonerne...alle ville være I fare" siger jeg "hør, det kan godt være det du lige sagde Måske er rigtig men...Hvsi det bliver sådan jeg du...ELLER VI...vi kan gøre det godt igen" siger Alex. Jeg får pludselig et syn. "Det her er din søster Maja sig Hej Daniella." Siger den bekendte stemme. Tilbage til den rigtige verden. "Daniella" kalder Jake. "Ja undskyld, jeg havde et syn" siger jeg "Hvad handlede den op?" Spørg Alex.
________________
992 ord WOW...i skal bare lige vide TEG er kælenavn for The element Girl og the element Girl er Daniella. Skulle bare loge sige det så i kunne vide det
YOU ARE READING
The secret (på pause)
FantasyADVARSEL DENNE HISTORIE ER CRINGE DA KEG SKREV DEN I 2017 SÅ DER KAN VÆRE STAVEFEJL OSV UNDSKYLD HVIS DEN ER CRINGE Daniella er en 16 årig pige som faktisk er lidt af en superhelt. Hun har særlig evner og hun vil bruge de evner til at hjælpe folk i...