Jeg er kommet på nyheder om mit nye navn. Jeg ruller øjne af mig selv og går i skole. Jeg går hen til Alex og forskrækker ham. "BØH" siger jeg. Han skriger ikke eller noget han vender sig om og siger "Man kan aldrig forskrække mig" siger han. "skal vi vædde?" Spørg jeg "Okay!!" Siger han. "Vi væder 100 kr" griner Alex "DEAL!" Siger jeg enig. "Så hvordan har Armen?" Spørg Alex "så fint som den kan være. Forbindingen er væk så jeg er endelig fri!" Siger jeg. Han nikker lidt. Jeg prøver at gøre ham forskrækket ved at sige "EN HUND!" Siger jeg og peger bagved ham. "Seriøst...?" Siger han "Er du da ikke bange for hunde?" Spørg jeg "Nej de er da så cute" siger jeg "Du må være sindsyg" griner jeg. Hele dagen har jeg prøvet at Skræmme ham MEN DET VIRKER IKK' "giver du snart op?" Spørg Alex "nope" siger jeg. Pludselig begynder han at tale om Nina. Jeg kigger på bagved Alex. Vand der kommer hen til mig af sig selv er nyt. Jeg kommer i tanke om Alex kan blive våd. "pas på" siger jeg. Vandet kommer Pludselig Bare På mig. Alle griner og over jeg er helt våd. Det er det man får ud af at hjælpe en Normal dreng ved navn ALEXANDER SIMORÉ. "Er du okay Dani?" Spørg Alex "Ja" siger jeg.
jeg går udenfor og finder en lille kat. Jeg beslutter mig for at tage den med Og vise den til Alex. "Alex, se hvor nuttet den er" siger jeg "ARRRRRRGHH, EN KAT!!" Råber han. Katten bliver bange og stikker af. "er du bange for Katte" griner jeg "Nej eller..?" Stammer han "OKAY,
JA JEG ER BANGE FOR DE DUMME KATTE" indrømmer ham. Jeg griner lidt af ham. Jeg får de 100 kr og går igen "Farvel, jeg skal nok Købe en kat til dig" joker jeg "NEJ" råber Alex "Okay, okay" griner jeg.
__________________Hej, håber i kunne lide denne Kapitel :) hvis i kunne kan i godt Stemme :) hvis der skal være noget anderledes så skriv i kommentaren :)
Mig❤️
YOU ARE READING
The secret (på pause)
FantasyADVARSEL DENNE HISTORIE ER CRINGE DA KEG SKREV DEN I 2017 SÅ DER KAN VÆRE STAVEFEJL OSV UNDSKYLD HVIS DEN ER CRINGE Daniella er en 16 årig pige som faktisk er lidt af en superhelt. Hun har særlig evner og hun vil bruge de evner til at hjælpe folk i...