Part 40

18 1 0
                                    

Jeg går ind på mit rigtige værelse. Jeg mærker jeg har kendt det her sted hele livet. "Jeg....jeg kan ikke tro det" siger jeg med munden åben "mor indrettede det da du blev født. Vi har jo virkelig mange rumme, så vi besluttede at lave et værelse til dig når du bliver stor" smiler Diana. "Og se. Denne vindue fører til mit værelse så vi kan bare tale med hinanden osv" sagde hun "Men skal jeg så bo her hele tiden hvad med far og Lisa og..." Spørg jeg "bare rolig" siger Diana "Far og Lisa er her" siger Diana. Jeg går hurtig nedenunder hvilke er lang væk. Jeg ser far og Lisa. Far er helt forvirret. Lisa kommer hen til mig "søde, vi har været bekymret" siger hun og forvandler sig. Hun er sådan en lille buttet Alf Nuurgh. "Du er vist min Alf" siger jeg. "Johnny" siger madelin og kigger på far. "Hvem er du?" Spørg han. Hun gøre et eller andet med sine evner. "MADELIN!" Udbrøder han og krammer hende. "Daniella min skat, og Diana Hvor har jeg savnet dig" siger han. Familien er samlet. "Skal jeg så bo her hele tiden" spørg jeg "det kommer an på noget. Du kan gå i skole og lære mere om dine evner, eller du kan forblive i jorden" siger madelin...jeg kigger på Alex og Jake. "Sorry guys men...i kan altid komme på besøg, skriv bare til mig" siger jeg "det er okay...vi kommer bare til at savne dig" siger Alex. "Jeg siger bare du er flyttet" siger Jake. "Hvis i skal tilbage her skal i bare tilkalde Daniella og så kommer hun i skoven, så kan hun lære hvordan i kan Finde en portal uden at have evner" siger madelin "okay" siger de. Jeg laver en portal "vi ses Alex" siger Diana "vi ses" siger han med et smil.
________________________________________
Okay grunden til jeg har lagt denne her bog på pause var at jeg syntes denne bog er forvirret og kludrede men jeg poser stadig på denne her men der kan gå flere uger til jeg poster fordi jeg hele tiden glemmer det ;) men jeg syntes den er kludrede og mærkelig og forvirrende for denne historie har jeg skrevet for længe siden altså kapitlerne er færdig og klar men magter bare ik at Udgive hahah typisk mig der ikke magter en skid nå men nyd historien i får en kapitel mere og husk DENNE HISTORIE KAN VÆRE FORVIRRENDE OG MÆRKELIG OG JEG HAR OGSÅ SKREVET DEN FOR LANG TID SIDEN

The secret (på pause)Where stories live. Discover now