Part 42

9 0 0
                                    

Næste dag klokken 6:4
jeg er helt øm. Coco slikkede mig på mit ansigt. "Prinsesse Daniella, her er dit morgenmad" siger en tjener "du behøves ikke at kalde mig prinsesse" smiler jeg "Det bliver jeg nød til. Regel nummer 37: sig altid prinsesse, deres højhed, dronning, konge eller prins" siger han og går. "I dag skal vi Lære dig at være en rigtig prinsesse" siger mor glad. "NEEEJ! Ik mere arbejde" siger jeg "bare rolig det er i morgen" smiler hun. "Stå så op og tag din skoleuniform på" siger hun. Jeg sukker lidt.
På skolen
"Behøves vi uniformer?" Spørg jeg "ja, vi har de nyeste udgave pga vi er prinsesser" siger Diana. Alle går rundt med sin Alf eller hund "hvad er der med det med din hund eller alf" spørg jeg "du skal tage din hund eller Alf med i skole. De hjælper dig" siger Diana. "Men jeg har ikke" "jeg har fæet styr på det" afbryder hun mig og alfen Lisa er ved mind skulder. "Alle elever skal mødes til morgensamling" siger Det. "Kom" siger Diana.

"Godmorgen elever, i dag har vi en speciel Ny elev" siger en gamle buttet kvinde "hun boede på planeten jorden." Og fortalte videre. "Prinsesse Daniella, vil du venligst komme herop?" Spørg hun. Jeg nikkede lidt. Jeg gik over til den buttede gamle dame. "Husk at være søde mod hende. I ved hvad i skal gøre flying highschool" siger hun. Hun siger jeg gerne må gå ned. Jeg har været deroppe for ingenting xD.

"Hvad skal du have nu?" Spørg Diana. "Ehm....Usynligheds besværgelser" svare jeg. "Øv, jeg skal til ballet undervisning. Men vi ses da bare senere ik?" Spørg hun "jo" smiler jeg og er lige til at gå. "Diana vent" siger jeg men hun er gået. Hvordan skal jeg nu finde Klasseværelse nummer 202. Jeg får hen til en pige. "Undskyld mig, men hvor er nummer 202?" Spørg jeg hende. Hun vender sig om og kigger ondt på mig. "Så du er den prinsesse som alle har hørt om" siger hun. "Ja, jeg hedder.." "Daniella...jeg ved det godt. Nå men gider du at smutte dit tøj er mega grimt" siger hun. Nu hvor jeg tænker over det har hun diamanter på sit tøj osv. Jeg går stille væk. "Hvad sker der med hende" mumler jeg. "Tag dig ikke af hende, hun tror hun bestemmer pga hendes far er ejeren her på skolen og hendes moster er rektor" siger en meget sødere pige. Hun har hår til skulderen og er flot. "Hej jeg hedder Mackenzie" siger hun "du ved godt hvad jeg hedder ik?" Spørg jeg "jo" griner hun "hvor er nummer 202?" Spørg jeg "det kan du spørger din Alf" siger hun. Jeg kigger på min Alf der sover på min skulder. "Jeg skal nok hjælpe dig" griner Mackenzie.
_______________________________________
                                 VIGTIGR!!!
Ok ad. Heheh. Er kommet tilbage på Wattpad men tror ik jeg poster så meget. Jeg er kommet over Marcus og Martinus og nu er jeg en kpopfan :) det jeg har skrevet er jo mEgA cringe men Hvis i virkelig kan lide den så poster jeg dette. Kan ikke huske denne historie så hvis der er stavefejl osv er det fordi denne Histpriw blev skrevet i 2017 Jeg har alle parterne i denne Histprie men oplader dem ikke MWN det ender med jwg lægger alle patsene op er også ligeglad med mine stavefejl magter ik at rette dem hehe men enjoy...og Undskyld for det er så fucking cringe men Som sagt denne histpriw blev Skrevet i 2017 hvor jeg var lidt mindre med mere fantasi...undskyld for alt det cringe lol STAN BTS OG TWICE HAHA

The secret (på pause)Where stories live. Discover now