Part 20

56 3 3
                                    

(Næste dag)
Alex kommer hen til mig og fortæller alt om i går. Jeg skal være ærlig så Høre jeg ikke efter. "Du høre ikke efter?" Spørg stemmen i mit hovede "Nej, jeg magter ham ikke" siger jeg i mit hovede damen griner lidt og forsvinder.
"Daniella, hallo?" Siger Alex "undskyld" sagde jeg "Høre du endelig efter?" Spørg han mig "Måske?" Sagde jeg gnaven. "Er du sur over noget?" Spørg han "Nej" siger jeg "Okay?" Siger han. Nina kommer hen til Alex "Hey Alex, åh...Hey..?" "Jeg hedder Daniella" afbryder jeg hende "når så...Hey Daniella" siger hun med en lidt bitchy stemme. "jeg må gå ses vi efter skole" spørg Alex "ja" smiler jeg "hvad skal i der?" Spørg Nina "Matematik, hun hjælper mig med det" siger Alex "Hvad med jeg spørg læren om jeg i stedet for må hjælpe dig jeg er ret god til det" siger Nina "Er det okay med dig?" Spørg Alex mig "eh...Okay?" Siger jeg. "Fint. Farvel" siger hun. Så har jeg vel ingen planer for i dag. Jeg vender mig om og støder ind i en. "Undskyld" siger han og trækker sine briller op "Det er okay. Er du ny her" spørg jeg "ja, jeg hedder...jake" siger han "Daniella" smiler jeg. Resten af dagen har jeg været sammen mes Jake.
___________________
Undskyld Jeg ikke har været så Aktiv Har Travlt med lektier :)

The secret (på pause)Where stories live. Discover now