Part 17

72 3 1
                                    

Tjek lige det billeder deroppe xD...
"ALEX!" Råber jeg. Han stopper op og vender sig. "Hej" siger han træt "du virker træt?" Spørg jeg "jeg har chattet med Nina til klokken 03:32" siger han "du burde få mere søvn" griner jeg "Det siger du ikke!" Siger han og gaber. "Vent" siger jeg og stopper op. Han stopper også op og vender sig "hvad så?" Spørg han. "jeg vil gerne fortælle dig nog.." Inden jeg sagde min største hemmelighed til min ALLER bedste ven...kom der en bombe. Vi begge skreg. "EN BOMBE!" Råber Alex "vi må væk herfra" siger han i panik "Gå nu bare" siger jeg "NEJ!. Kom med" siger han. "Jeg har noget at gøre" siger jeg. Han kigger på mig og løber. Alle folk skriger. Jeg transformere mig og Flyver hen til bomben. "GÅ VÆÆÆK!!....ELLERS.." "ELLERS HVAD!?" Spørg jeg det er den Sorte skygge aka Dæmonen. "Lad folkene vær" siger jeg "element pigen..." Siger han med sin klamme og mørke stemme. "Ja, og LADE FOLKENE VÆRE" siger jeg og laver en store brand på ham. "Det der duer ikke" siger han og skriger. Jeg holder mig for øret "ignorer lyden" siger stemmen. Jeg kan ikke klare Dæmonen. Damen i mit hovede vil du ikke nok komme og redde mig fra dette rod Jeg skal i skole. Ingen svarer omg...dæmonen griner Ondt og skyder Mange sorte tornadoer. Jeg rammer forbier og tager noget fra jorden og På dæmonen. Dæmonen skrider men inden han skrider "Vi får at se hvem der vinder" siger han.
(Tilbage på skolen)
"Hvad skulle du?" Spørg Alex mig "Min far ringede og sagde jeg skulle hjælpe ham med at finde Hans...Næsespray ham er mega forkølet og.. Ja?" Lyver jeg. "Næsespray?" Siger han forvirret "ja?" Siger jeg "Hvad med bomben?" Spørg han "Den sag ved jeg ikke helt om!" Løj jeg igen...argh jeg hader at lyve. Han trak på skulderen og gik Til time.
Efter skole
Hele skoledagen har Stemmen sagt noget. Stemmen har sagt Ånd eller metal? Jeg tænker sådan lidt WHAT the..."Daniella" kalder Alex "Hvad så?" Spørg jeg. "Du ved meget om piger ik?" Spørger han. "OMG DU SKAL PÅ DATE" siger jeg "hvordan vidste du....?" "Jeg ved det bare" smiler jeg "Ved du så hvordan man er på en date med En som Nina" siger han "Jeg har ikke helt mødt Nina endnu" siger jeg lidt akavet. "Det er et problem" siger han og kløe sig i nakken "Men jeg ved at piger kan lide rdig" joker jeg og griner "hvad mener du?" Siger han forvirret. Jeg griner lidt og forklare "altså piger syntes jo du er lækker...og især nu hvor du ik' er en player så har de større chance tror jeg" "nåårh. Jamen tak for du siger jeg er lækker" griner han "det gøre jeg da ikke" forsvare jeg mig selv "klart" siger han sarkastisk og griner. Skriget er pludselig tilbage. Jeg flader igen ned på knæ og dækker mit øre. "Daniella!...." Siger Alex "Jeg klare mig bare gå" prøver jeg "Hvad sker der med dig" spørg han og ignorer mødet jeg sagde "Jeg...ikke noget" sukker jeg. "Kontrollere det" siger damen.
__________________________
LanG kapitel i dag. :)...MEEEN

Hej, håber i kunne lide denne Kapitel :) hvis i kunne kan i godt Stemme :) hvis der skal være noget anderledes så skriv i kommentaren :)
Mig❤️

The secret (på pause)Where stories live. Discover now