Part 24

53 3 1
                                    

"Jeg ved ikke hvem du taler om?" Lyver jeg for Jake "Vær nu ikke sådan!. Jeg kan se det for dit sår i arket" siger Jake "vi taler hjemme hos mig" hvisker jeg. Jounalister osv kom,er hurtigt herhen "hvordan fik du de evner?" Siger en journalist "Jeg vil helt ikke svare på Spørgersmåler" siger jeg og flyver hjem. Jake er allerede hjemme hos mig. Jeg går i huset og ser Jake "forklar!" Siger han "okay...da jeg var lille Fik jeg disse evner. Jeg fik mærker og mærkelig ting ved mig selv. Jeg begyndte at lære om disse evner Jeg bestemte mig for at hjælpe folk. For mit største drøm var at hjælpe folk. Jeg får også nogle syn og en Dame der taler i mit hovede." Forklar jeg "Wow"'siger han "Du har virkelig et godt hjerte" siger Jake "tak...tror jeg" siger jeg "Må jeg hjælpe til?" Spørg han "Ehm.." "Jeg har et hemmeligt Rum hjemme hos mig med våben og Ting jeg opfinder. Jeg kan hjælpe med at gøre dine evner til noget mere" siger han "Okay" siger jeg "yess" siger han "1 spørgersmål mere" siger han "ja?" Spørg jeg "Lyser dine øjen når du tager dine briller af?" Spørg han "ja, jeg ved ikke helt hvorfor" "prøv det lige" siger han. Jeg tager mine briller af. De begynder at lyse "WOW" siger han. Jeg tager dem af igen "MEN FORTÆL ALDRIG DET HER TIL NOGEN" siger jeg "Jeg er godt til hemmeligheder" siger han. Jeg smiler "Men du kan hjælpe mig med at Forbedre mine evner?" Spørg jeg ham "ja" siger han "Godt lad os begynde i dag...Der er denne her sorte skygge som er en dæmon. Jeg kan ikke Klare den især Når den skriger eller starter en brand" siger jeg "vent, Var der dæmonens skyld at der var brand i skoven" spørg han "Yep" siger jeg. Han trækker på skulderen. "Lad os komme i gang"siger Jake.
___________________
Nu er de blevet et team :). Gade vide om Jake vil eller ikke vil Holde på hemmeligheden :o

The secret (på pause)Where stories live. Discover now