jeg ser ingen. Jeg går ind på mit værelse og ser netflix resten af dagen.
(Næste dag)
Alex sagde ikke engang hej. Han giver mig bare dræberblik. Jeg går stille til time. "Gruppearbejde!" Siger læren "okay jeg siger navnene til grupperne." Hun siger alle navne og tilsidst er det endelig mig "Daniella og alexander" siger hun. "Jeg nægter at arbejde sammen med Ham" siger jeg "og jeg nægter at arbejde sammen med hende" siger han. "Alex, daniella, sådan er det bare i er sammen" sigee hun og går. Vi får alle et rum alene til vi ikke forstyrre hinanden. Mig og alex er bare på vores computer og ikke kigger på hinanden. "Hør daniella, jeg ved ikke engang hvorfor vi er sur på hinanden men undskyld" siger han. Jeg kigger ikke på ham og svarer ikke. "Daniella, svar mig nu." Siger han "NEJ, det du sagde i går gjorde mig virkelig ked af det!" Sagde jeg knust. "Undskyld" siger han. "Du tror bare du kan sige undskyld?!" Siger jeg og rejser mig. Han rejser sig også om. Vi begynder pludselig at skændes. Jeg snubler pludselig men alex nåede at Gribe mig. Vi står tæt på hinanden. Vi kigger på hinandens læber. Jeg rømmer mig og trækker mig. "Ehm...." rømmer alex sig. "Undskyld" siger alex "For hvad?" Spørg jeg "For at være sådan en idiot" siger han. Jeg bider mg på læben. "Det er okay" siger jeg. Jeg skulle måske fortælle min hemmelighed. "Alex" siger jeg "hvad?" Spørg han. "DANIELLA KOM MED"
Afbryder Jake "hvad så?" Spørg jeg. "BARE...KOM MED" siger han. Jeg nikker og går med ham. "Hvad så?" Siger han "23 mennesker er død og Der er skyderig i byen SKYND DIG" siger han. Jeg nikker og Flyver derhen. Jeg har en Høretingting så jeg kan høre hvad jake siger til mig. "Jeg kan se dem" siger jeg ril jake "okay, sktnd dig at rine til 112 og Stands skyderiget" siger han. Jeg ringer til 112 og går hurtigr over for at standse skyderiget. "STOP MED AT SKYDE!" råber jeg mændene iført sort kigger på mig. De sigter mod mig men jeg gemmer mig "hvad så nu?" Spørg jeg "Der er nogle ting du skal vide fra dem end du ved om du skal dræbe dem eller Bare fange dem" siger Jake. "Hvad er det?" Spørg jeg "Om de arbejder sammen med dæmonerne" siger han. Jeg nikker for mig selv "Hvorfor er i her?" Spørg jeg dem imens jeg kæmper mod dem "Hvorfor vil du vide det!!" Spørg en mand iført sort og Nogle hullede bukser. Han begynder at skyde mig. Den rammer lidt af mit hud men ikke helt. "Av!" Mumler jeg. "ARBEJDER I SAMMEN MED NOGEN?" Siger jeg og ignorer mit sår "NEJ!" Siger en anden mand "De arbejder ikke sammen med nogle" siger jeg til jake "du sksl være helt sikker!...de kan godt lyve" soger han. Jeg begynder at lave små Ildkugler og kaster dem. Jeg laver en tornado med luft (self) mændene bliver fanget i den. "nu spørg jeg igen!...arbejde i sammen med nogle" siger jeg Sur "Ja, bare lad os være!!" Siger en mand "HVEM ER DET SÅ?" Spørg jeg hårdt "Dæmonerne!.." siger en anden mand. "De arbejder sammen med Dæmonerne" siger jeg til Øretinesten "Slå dem ihjel!" Siger jake "men...jeg har det ikke så godt med at slå andre Folk ihjel" siger jeg til ham "Hm..Kom med dem her i studiet. Jeg har bygget et fængselv hvor de slet inke kan Beuge deres kræfter eller kan slippe ud" siger Han "Okay" siger jeg. Jeg tager dem med på studiet og får jake til at gøre det der selv. Jeg går tilbage til huset og gøre sådan betjenterne kan bevæge sig selv igen. "Teg!! (The element girl)" siger en betjent. "jeg har ordnet det her. I kan Godt gå nu" siger jeg. De alle nikker og forSvinder.
____________________
649 ord :)...jeg plejer at skrive mindst 350 ord xD...ligemeget. SES MENNESker :)
BINABASA MO ANG
The secret (på pause)
FantasyADVARSEL DENNE HISTORIE ER CRINGE DA KEG SKREV DEN I 2017 SÅ DER KAN VÆRE STAVEFEJL OSV UNDSKYLD HVIS DEN ER CRINGE Daniella er en 16 årig pige som faktisk er lidt af en superhelt. Hun har særlig evner og hun vil bruge de evner til at hjælpe folk i...