Part 6

77 5 0
                                    

Efter rektor har sagt hvad hun skulle sige skyndte jeg mig udenfor. Jeg finder det sted. Manden er død, det er for sent. Jeg går nærmer mod manden, politi folkene er her men de står alle stille på grund af jeg er her tror jeg. Jeg laver et eller andet jeg ikke selv ved og tilsidst vågner han op. Jeg flyver væk og skifter. Men hvordan kunne jeg Gøre det. Jeg ved ikke helt selv hvad jeg gjorde. Jeg glemmer tanken og går ind på skolen. Jeg kigger bag mig og så kigger jeg foran. Alex står bare der foran mig "hvad vil du?" Spørg jeg "Kom hjem til mig klokken 4" siger han "hvorfor?" Spørg jeg "Matematik, du skal hjælpe mig" siger han og ruller øjnene. Jeg nikker en smugle. Alex går endelig. Bare små timer tilbage til denne skoledag endelig er forbi. Så kan jeg endelig besøge Lisa. Bagefter skal jeg hjem til Alex, måske skulle jeg trække mig fra det der matematik halløj.
Efter skole
Jeg løber ind på Lisas stue. Jeg åbner døren og ser Lisa. "Hej Lisa" siger jeg "Daniella!" Siger hun overasket "Har du det godt?" Spørg jeg "Ja-ja" siger hun "Hvor er far?"'spørg jeg "Derover han sidder og sover" siger hun trist "Hvad så?"'spørg jeg "Far har slet ikke talt til mig" siger hun trist. Jeg kigger på min far og går hen til ham. Jeg vækker ham stille. "Far" siger jeg "Hvad går der af dig.? Det er mening du skal støtte os og hjælpe os, men i stedet lader du os være alene. Ved du hvor hårdt det er for mig og Lisa" forklarer jeg. Jeg kigger ned og så på mig "Undskyld, jeg..jeg skulke have været en bedre far." Siger han og krammer mig "Det er okay" siger jeg. Min far går nærmer til Lisa "Også undskyld til dig" siger han. Lisa svarer ikke, hun smiler kun. Jeg går fra hospitalet og hjem til Alex. Vi sidder på hans værelse. "Hvad mente du med du ikke kan miste et an familiemedlem mere?" Spørg Alex mig "Min mor" siger jeg og skriver videre "Din mor?" Spørg han "Min Mor er Død" siger jeg trist. "Hvordan døde hun" spørg han "jeg ved det ikke. Jeg gik bare i seng og næste dag lå hun død fuld med blod" siger jeg. Der falder en tåre på mit papir. "Så må det har været en morder" siger han "Morder?" "Ja, var der nogle andre i huset" spørg Han " min far, for Lisa var ikke født der" siger jeg "Men...jeg ved det her lyder mærkeligt men...Tænk det er din far.." "Min far der har dræbt min mor?" Spørg jeg "ja" siger han. Jeg tænker mig om "Det kunne Han aldrig finde på" siger jeg "Hvem ved?. Måske er det?" Siger han. Jeg kigger op på ham og ned igen på min papir.

______________

Hej, håber i kunne lide denne Kapitel :) hvis i kunne kan i godt Stemme :) hvis der skal være noget anderledes så skriv i kommentaren :)
Mig❤️

The secret (på pause)Where stories live. Discover now